הרשמה

היילו-לויה: סדרת הטלוויזיה של Halo מקבלת טריילר ותאריך יציאה

האם מאסטר צ'יף סוף-סוף יזכה לסיים את הקרב?

האם הטריילר והסדרה עצמה יעמדו בסטנדרט של המותג?

סדרת משחקי Halo לא זרה לעיבודים בסגנון לייב-אקשן. כמעט עם כל משחק מרכזי בסדרה הגיעה גם סדרת פרסומות מושקעות ומוצלחות שהשתמשו בדמויות ובעולם. אולם, דווקא בניסיון לעיבוד קולנועי כזה או אחר נחלה הסדרה בעיקר כשלונות. כבר מ-2013 הרעיון של סדרה המבוססת על היקום של היילו קופץ בין הרבה שמות ומפיקים בהוליווד, ואפילו במשך כמה שנים הוצמד לו השם של סטיבן שפילברג (Steven Spielberg). רק ב-2019 הרעיון התחיל לרקום עור וגידים כאשר שירות הסטרימינג +Paramount התחיל לצלם את הסדרה. וירוס הקורונה הגיע, ולכן רק עכשיו אנחנו רואים את התוצרים של אותם צילומים. ואיתם נראה שהזמן הנוסף לו זכו צוותי האפקטים עשה את שלו עם כמה קטעים שנראים טוב מכדי להאמין.

לפני שאנו מסתכלים מה יש בטריילר, נסתכל מה אין. טבעת היילו לא ראינו, מעבר לכך, יש הכל. מקורטנה (Cortana) ה-AI האייקונית, לאויבים המרכזיים בסדרה, הקובננט(Covenant), לחלליות המוכרות שלהם ואפילו למאסטרים שלהם, השלושה נביאים שנראו לשנייה אחת שמספיקה להקפיץ את הציפיות לכל מי שעוקב אחרי הסדרה לשמיים. כמובן שאת הדמות המרכזית, המאסטר צ'יף (Master Chief) בכבודו ובעצמו אנחנו רואים ושומעים לא מעט פעמים. אמנם החליפה נראת מדוייקת להפליא, אך חדי השמיעה בטח ישימו לב שבניגוד לקורטנה המדובב של הדמות הוא לא סטיב דאונס (Steve Downes) המוכר מהמשחקים, אלא פאבלו שרייבר (Pablo Schreiber) שגם משחק את צ'יף בעיבוד. למי שדואג שהוא יצטרך להשלים עכשיו את כל המשחקים אגב, הסדרה לא אמורה לעקוב או להיות קשורה לאף אחד מהם, אך זה זמן טוב להזכיר שכמעט כולם נמצאים תחת קולקציה אחת מאוד נוחה שזמינה במחשב ול-XBOX בשם The Master Chief Collection.

הסדרה צפויה לכלול 10 פרקים ולצאת ממש עוד מעט, ב24 למרץ, בשירות הסטרימינג +Paramount שכרגע לא זמין בארץ אך צפוי להגיע גם אלינו ב2022. 
האם גם אתם הופתעתם מהרמה של הטריילר? לא יכולים לחכות כבר מה תיהיה הרמה של הסדרה על The Last of US? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י