הרשמה

השם הרשמי עבור סדרת הטלוויזיה של Lord of the Rings נחשף בטיזר חדש

הסדרה תחקור את העידן השני של הארץ התיכונה

יצירת טבעות הכוח, עלייתו של סאורון והברית האחרונה של בני האדם והאלפים הם רק חלק מהסיפורים שהסדרה תציג

לפני 4 שנים קיבלנו הכרזה ש-Amazon מפיקה סדרת טלוויזיה של Lord of the Rings אשר תעלה בשירות הסטרימינג שלה - Amazon Prime. נאמר כי הסדרה תתרחש לפני אירועי טרילוגיית "שר הטבעות" ו"ההוביט", ושאמאזון השקיעה קרוב ל-250 מיליון דולר בהפקה של מספר עונות ואפילו סדרת ספין-אוף שתתבסס על הסדרה שבכלל לא יצאה עדיין. מאז ההכרזה הזו לא קיבלנו שום פרטים חדשים חוץ מתמונה רשמית ששוחררה לפני מספר חודשים, אבל כעת זה השתנה - אנחנו יודעים מה יהיה השם הרשמי של סדרה, יחד עם טיזר ששוחרר שחושף מתי בדיוק הסדרה אמורה להגיע אלינו.

השם הרשמי של הסדרה הוא The Lord of the Rings: The Rings of Power, בהצהרה של יוצרי הסדרה ג.ד פיין (J.D Payne) ופטריק מקיי (Patrtick McKay) נאמר כי "The Rings of Power מאחד את כל הסיפורים הגדולים של העידן השני של הארץ התיכונה - יצירת הטבעות, עלייתו של אדון האופל סאורון (Sauron), הסיפור האדיר של נומנור (Númenor) והברית האחרונה של בני האדם והאלפים".

"עם התחלה של שלום יחסי, הסדרה עוקבת אחר שורה של דמויות, מוכרות וחדשות, בעודם מתמודדים עם עלייתו של הרשע בארץ התיכונה ממנו הם חששו זמן רב. מהעומקים הכי אפלים של הערפל, ליערות המופלאים של לינדון (Lindon), לממלכה עוצרת הנשימה של נומנור ועד לגבולות הכי רחוקים של המפה, הממלכות והדמויות האלו ייצרו מורשות שימשיכו הרבה זמן אחרי שיעלמו", כך מספר תיאור הסרטון.

נראה שאמאזון מתכננת שתשמרו על מנוי ה-Amazon Prime שלכם מכיוון שסדרה נוספת שצפויה להגיע בזמן הזה היא העונה השלישית של The Boys, אשר מתוכננת לעלות ב-3 ביוני עם שלושה פרקים, והיא תקבל את הפרק האחרון שלה ב-8 ביולי. חודש לאחר מכן, נראה את עלייתה של The Rings of Power לשירות הסטרימינג. תרשמו ביומנים, הסדרה צפויה לקבל את הפרק הראשון שלה ב-2 בספטמבר 2022, עם שחרור של פרקים באופן שבועי לאחר מכן.

מה אתם חושבים? לדעתכם הסדרה של שר הטבעות תצליח או תהיה כישלון אחד גדול? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י