הרשמה

הפתעה? הפיתוח של Final Fantasy 16 מתעכב בחצי שנה בעקבות הקורונה

בדיוק בזמן להפתעת השנה....

פיינל פנטזי 16 ממשיך את המסורת ארוכת השנים של הסדרה ונדחה עוד לפני שיש לו תאריך יציאה.

בצעד שלא אמור להפתיע אף אחד, הודיע אתמול נאוקי יושידה (Naoki Yoshida), מפיק המשחק Final Fantasy 16, שהכותר נדחה בכמעט חצי שנה, והחדשות על המשחק שהובטחו להמשך השנה גם הם נדחו לאביב 2022. "לצערי לא אצליח לשמור על ההבטחה שלי לספק לכם מידע נוסף על המשחק בעקבות סיבוכים שנגרמו בעקבות מגיפת הקורונה שגרמה לדחיית פיתוח המשחק בכמעט חצי שנה." אמר יושידה בהצהרה.

הוא הוסיף שבעקבות מגיפת הקורונה נאלצו המפתחים להתפשר על תנאי עבודה לא נוחים שגרמו לעיכובים ואפילו ביטולים של חלק ממרכיבי המשחק, אך מיד אחר כך דאג להרגיע אותנו ואמר שהבעיות טופלו וכרגע הקבוצה מתעסקת בדברים המרכזיים כמו שידרוג מכניקת הקרבות והגרפיקה. אמנם הקורונה היא סיבה לגיטימית לדחייה, אך גם בלעדיה הסדרה ממש לא זרה לדחיות. Final Fantasy XV לדוגמא הוכרז בשם אחר כבר ב-2006, ועברו כ-10 שנים ולא מעט דחיות עד ליציאתו בנובמבר 2016. גם הרימייק המדובר של Final Fantasy VII עבר דחייה, עם 5 שנים מאז שהוכרז לראשונה ועד שהגיע לידיים שלנו ב2020.

מאוכזבים? גם אנחנו. מופתעים? לפחות אנחנו לא. למזלנו, זה לא משחק הפיינל פנטזי היחיד שנמצא באופק. Stranger of Paradise: Final Fantasy Origin צפוי למלא את החלל כשהוא יצא כבר ב-18 במרץ, וזה כמובן אם הוא לא יסבול מדחיות. בנתיים, נשמח לדעת מה חשבתם על הדמו של Origin, וכמובן שכל חדשות שיגיעו באביב או לפני עבור Final Fantasy 16' תוכלו למצוא ממש פה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:34 29.12.2021 | siegfried siegfried

    לא צריך למהר, שייקח כמה זמן שיידרש. אף אחד לא צריך לסבול בהכנה של משחק מחשב.

  2. 2

       | פורסם ע"י