הרשמה

הצלצול מגיע ל-Dead by Daylight

נו תענו לטלפון...

נותרו לנו 7 ימים עד שהפרק הבא של Dead by Daylight יגיע עם תוכן של הצלצול

בדיון שהיה לי עם חברים לפני כחודש, התחלנו דיון, "איזה רוצח אנחנו רוצים לראות מגיע ל-Dead by Daylight עכשיו?", העלינו מספר רעיונות, חבר אחד רוצה את הזינומורף (Xenomorph) מ-Alien, אני רציתי את פניווייז (Pennywise) מ-It וידידה נוספת העלתה את סמרה (Samara) מהצלצול. חודש קדימה ואתמול, אנחנו מקבלים סרטון טיזר הכרזה על הפרק הבא של Dead By Daylight ואומנם לא מדובר בצלצול שרובינו מכירים, אבל בהחלט מדובר בצלצול.

בטיזר שיצא אתמול אפשר לראות גנרטור פועל כאשר ברקע אפשר לשמוע צלצול טלפון ואחרי מספר שניות ניתן לראות את פתח הבאר ומי שראה את הסרטים, יודע מה הדבר אומר. שיתוף הפעולה החדש של Dead by Daylight הוא עם הצלצול, לא The Ring שכולנו מכירים, אלא Ringu, האדפטציה הקולנועית היפנית (אפשר אפילו לומר שהיא המקורית). מה בעצם הדבר אומר? נתחיל מכך שהדבר אומר שהרוצחת שככל הנראה נקבל במשחק היא לא סמרה (בעבר, המפתחים אף אמרו שהם לעולם לא יכניסו דמויות מתחת לגיל 18 למשחק), אלא את סדקו יאמאמורה (Sadako Yamamura), המקבילה של סאמרה במקור שמתה בגיל 18.

נכון לעכשיו, לא ראינו כל דבר בנוגע לדמויות שיגיעו למשחק בפרק של הצלצול למשחק" מעבר לסאדאקו (אני מניח), ניתן לצפות לשורד או שורדת חדשים, ההנחה שלי היא שככל הנראה נקבל גם את רייקו אסאקאווה (Reiko Asakawa), איך יהיה הביצוע של הפרק הזה? כל שנותר הוא לחכות ולראות. משחקים ב-Dead by Daylight? מחכים בקוצר ליציאה של הפרק החדש במרץ הקרוב? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י