הרשמה

כל ההכרזות מטקס פרסי הגיימינג לשנת 2021!

השיגעון של Saints Row הוצג, Halo קפץ לביקור וטריילר ל-Suicide Squad הגיע - בואו לקרוא מה קרה בזמן שישנתם!

אז מה היה לנו בטקס פרסי הגיימינג (ה-TGA) של שנת 2021?

טקס פרסי הגיימינג לשנת 2021 הסתיים ובמה שכבר שנים נחשב לטקס האוסקר של תעשיית הגיימינג, קיבלנו כמות נכבדת של הכרזות מדהימות וטריילרים נהדרים למשחקים וסדרות שצפויות להגיע אלינו בשנים הקרובות! אז חוץ מחלוקת פרסים לכל מיני משחקים וחברות שעשו עבודה נהדרת השנה, בואו נראה מה הוכרז בטקס פרסי הגיימינג של שנת 2021!

Persona 4 Arena Ultimax

נתחיל דווקא עם הכרזה נהדרת מה-Pre Show! משחק הלחימה Persona 4 Arena מגיע לכל הקונסולות בתחילת 2022! המשחק יגיע ב-17 במרץ ל-PS4, Switch והמחשב האישי.

Senua's Saga: Hellblade II

ההכרזה הראשונה מהטקס עצמו היא בעצם הצצה למשחק הבא של Hellblade! ג'ף קילי דאג להבהיר לנו שהטריילר המדהים שתוכלו לראות כאן למטה נתפס במנוע של המשחק כשהמפתחים של המשחק שיחקו בעצמם ומדובר בפועל בסוג של טריילר משחקיות. רמת הפירוט, הגרפיקה והאנימציות של Senua's Saga: Hellblade II פשוט מדהימה כשעיצוב הסאונד בטריילר היה משוגע לחלוטין (אני מפציר בכם לראות את הטריילר עם אוזניות טובות). המשחק צפוי לצאת על ה-Xbox Series X|S וה-PC.

Star Wars Eclipse

משחק חדש בעולם של Star Wars הוכרז! המשחק החדש ייקרא Star Wars Eclipse והוא יפותח על ידי Quantic Dream. עוד אין לנו פרטים לגבי המשחק מעבר לטריילר הסינמטי שהוצג.

Wonder Woman

משחק חדש של Wonder Woman מגיע אלינו! המשחק יפותח על ידי Monolith וחוץ מטיזר לא ראינו שום דבר נוסף לגביו.

Alan Wake II

השמועות היו נכונות! Alan Wake II הוכרז בטקס פרסי הגיימינג ויגיע אלינו ב-2023! המשחק הבא בסדרה הולך להיות משחק ההישרדות/אימה הראשון של Remedy אז יהיה מעניין לראות את הכיוון שהמשחק החדש ייקח! חדשות נוספות לגבי המשחק נקבל רק בקיץ 2022 - תיאזרו בסבלנות!

Sonic the Hedgehog 2

הטריילר החדש לסרט הבא של סוניק הקיפוד נחשף באירוע. חייב לומר שלפניו ג'ים קארי נתן את אחת מהעצות הכי חשובות ששמעתי בחיים שלי, לכו תחפשו את הסרטון, אני מבטיח לכם שלא תתחרטו. הטריילר עצמו היה ממש חמוד ונתן לנו הצצה ראשונה לטיילס, נאקלז ואת יהלומי הכאוס המפורסמים. הסרט עצמו יגיע ב-8 באפריל.

Horizon Forbidden West

טריילר חדש נחשף למשחק הבא בסדרת Horizon (אם אפשר לקרוא לה סדרה עכשיו). הטריילר החדש היה נראה פשוט משוגע ועבר בין כל האזורים השונים במשחק (מאוד הזכיר לי את Rift Apart במובן הזה). המשחק צפוי לצאת ב-18 בפברואר (מזכיר לכולם שיש לי יום הולדת שלושה ימים לפני).

Final Fantasy VII Remake Intergrade PC

הגיע הרגע חברים - Final Fantasy VII Remake כבר לא מוגבל לקונסולות של סוני ופלייסטיישן. משחק ה-RPG המדהים של Square Enix יגיע למחשב האישי ב-16 בדצמבר לחנות של Epic!

Destiny 2: The Witch Queen

הרחבה חדשה מגיעה ל-Destiny 2! ההרחבה תיקרא "The Witch Queen" ותביא איתה משימות סיפור חדשות ואויבים חדשים. המשחק צפוי לצאת ב-22 בפברואר כשהשחקנים יוכלו לרכוש את המשחק מראש כבר עכשיו.

Slitterhead

משחק אימה/אקשן חדש צפוי להגיע אלינו מיפן, וכיאה ליפן - המשחק הזה נראה פשוט פסיכי. Slitterhead יציג לנו מפלצות שיכולות לשנות את הצורה שלהם כדי להידמות לבני אדם רגילים, רק כדי להפוך ליצורים מפלצתיים לאחר מכן. באמת מחריד, אבל הגיוני בהתחשב בעבודה שהיוצר של המשחק הזה, קייצ'ירו טויאמה (Keiichiro Toyama) עבד בעבר על משחקי Silent Hill. אני יודע מה אתם הולכים לשאול וכן, על המוזיקה יהיה אמון אקירה יאמאוקה (Akira Yamaoka) - לא לדאוג.

Nightingale

משחק אקשן/הישרדות חדש יגיע אלינו מהסטודיו Inflexion Games. המשחק יכיל הרבה אלמנטים של פנטזיה ומה שאני חושב שהוא Steampunk, אם הבנתי נכון את הטריילר. אנחנו צפויים לקבל עוד פרטים על המשחק בשנה הבאה.

The Lord of the Rings: Gollum

טריילר חדש ל-The Lord of the Rings: Gollum הגיע אלינו וחשף קצת מהקונפליקט הפנימי של גולום/סמיגול כשהוא מנסה לשרוד במורדור בתקופה של לפני הספרים והסרטים.

Somerville

טריילר חדש למשחק Somerville נחשף באירוע והוא נראה פשוט קריפי ומטריד. המשחק עצמו יגיע בשנה הבאה.

Cuphead

הגיע הזמן שנראה פרטים נוספים לגבי ה-DLC החדש של Cuphead, משחק האקשן שהופך לאט לאט לקלאסיקה של ממש. "The Delicious Last Course" קיבל טריילר נרחב שהציג לנו חלק מהאויבים החדשים שאנחנו צפויים לקבל בחבילת ההרחבה שתגיע אלינו ב-30 ביוני.

Sonic Frontiers

כמו ששיערתי, טריילר חדש למשחק הסוניק החדש הוצג בטקס פרסי הגיימינג. המשחק החדש יהיה כנראה משחק עולם פתוח שנראה פשוט מטורף והוא צפוי לצאת על כל הקונסולות (כן, גם על ה-Switch, תבינו את התדהמה שלי אחרי שתצפו בטריילר), בתקופת החגים של 2022.

Nightmare Alley

טריילר לסרט החדש של גיירמו דל טורו, Nightmare Alley, נחשף באירוע. הסרט צפוי לצאת ב-17 בדצמבר.

Warhammer Vermintide II Priest Warrior

לוחם חדש מגיע למשחק Warhammer Vermintide II, משחק האקשן/פנטזיה מבוסס Co-op. הלוחם זמין כבר מעכשיו על ה-PC וה-Xbox, כשהוא יגיע ל-PS4 בחודש הבא.

Tchia

טריילר משחקיות חדש נחשף ל-Tchia. הטריילר הציג לנו את הלחימה, מנגנון החקירה במשחק ואת היכולת שלנו לעוף באוויר ולתקשר עם אנשים וחיות אחרות. המשחק צפוי לצאת באביב של 2022.

Suicide Squad Kill the Justice League

כמו שהובטח לנו, קיבלנו טריילר חדש ל-Suicide Squad Kill the Justice League! הטריילר שם פוקוס רציני על היכולות השונות של כל אחד מהחברים ביחידת המתאבדים, כשמבחינת חברי ליגת הצדק שברייניאק השתלט עליהם, הפעם קיבלנו הצצה רחבה לפלאש. המשחק צפוי לצאת על קונסולות הדור הבא והמחשב האישי ב-2022.

Forspoken

טריילר חדש ל-Forspoken הגיע אלינו והוא הציג לנו קצת יותר מהסיפור של המשחק ודמויות נוספות שאנחנו צפויים לפגוש, בנוסף לאזורים חדשים שלא ראינו עדיין, יכולות חדשות לדמות שלנו ובוס ענק. המשחק צפוי לצאת ב-24 במאי.

Warhammer Space Marine II

משחק חדש של Saber Interactive ו-Focus Entertainment בעולם של Warhammer הוכרז בטקס ומדובר בלא פחות ממשחק המשך ל-Warhammer Space Marine! המשחק צפוי לצאת לקונסולות הדור הבא והמחשב האישי.

Saints Row

Saints Row, שהיה אמור לצאת בפברואר ונדחה, מקבל טריילר משחקיות חדש, כשעכשיו אנחנו יכולים ממש לראות את העולם של המשחק, משחקיות היריות והנהיגה, הרכבים השונים, התלבושות השונות, הנשקים השונים ועוד. הריבוט המצופה צפוי לצאת ב-23 באוגוסט.

Dune Spice Wars

משחק אסטרטגיה 4x חדש בעולם של Dune מגיע אלינו בשנה הבאה כמשחק Early Access על Steam.

Tiny Tina's Wonderlands

עוד טריילר למשחק הפנטזיה המשוגע של Borderlands נחשף. הטריילר חשף קצת יותר לגבי הסיפור והדמויות השונות שתוכלו לשחק איתם. בנוסף, קיבלנו הצצה לנשקים השונים, היכולות החדשות והמגניבות והאויבים שתצטרכו לנצח במשחק. המשחק צפוי לצאת ב-25 במרץ.

Among Us VR

כן, Among Us מגיע ל-VR. עכשיו תוכלו לבדוק איך תעלות האוויר נראות מבפנים. עוד אין לנו תאריך יציאה למשחק שיגיע ל-PS VR, ל-Quest ול-Steam.

DokeV

הטריילר החדש ל-DokeV המטורף הוא לא באמת טריילר, אלא קליפ מוזיקלי שהחברה הכינה לשיר Rockstar שליווה את הטריילר המקורי. אני לא בטוח אם זה יותר מטריד אותי או מגניב אותי, מוזמנים להחליט בעצמכם.

Genshin Impact

אוקי, אני הולך לנצל את הטריילר החדש כדי פשוט לדבר על כמה שהמשחק הזה נראה מעולה ונשמע נהדר. אני מופתע כל פעם מחדש שהמשחק הזה גם רץ על מובייל. הטריילר החדש הציג לנו את הדמויות החדשות שמגיעות למשחק ובראשן, יון ג'ין.

Steelrising

עוד טריילר למשחק שנראה פשוט פסיכי. הטריילר הסינמטי שהוצג לנו מציג לנו רובוטים נלחמים אחד בשני (או יותר נכון, רובוט אחד שהוא כנראה הגיבור שלנו, נלחם ברובוטים אחרים), כשברקע נוכל לראות עיר אירופית שעולה בלהבות, המשחק שהוכרז כבר לפני כמה חודשים צפוי להגיע אלינו בשנה הבאה.

Metal Hellslinger

משחק FPS חדש וקצבי שלוקח המון השראה מ-Doom מגיע אלינו בשנה הבאה. המשחק הולך גם על תואר המשחק הכי מטאל של 2022 כבר מעכשיו, כשהפסקול שלו נשמע פשוט מדהים.

Star Trek Resurgence

משחק חדש בעולם של Star Trek מגיע אלינו בשנה הבאה, תוכלו לצפות בטריילר של המשחק שמגיע מהיוצרים של משחקי ההרפתקה הסיפוריים של Batman ו-The Walking Dead מבית Telltale כאן למטה.

Rumbleverse

משחק מולטיפלייר חדש של Iron Galaxy ו-Epic Games יגיע אלינו בשנה הבאה, כששחקנים יוכלו להירשם לניסיון שלו כבר היום. ממה שאני ראיתי בטריילר זה כנראה משחק באטל רויאל עם משחקיות בסגנון Pro Wrestling אז זה נראה מעניין.

A Plague Tale: Requiem

טריילר חדש ל-A Plague Tale: Requiem הגיע אלינו בטקס, המשחק צפוי להגיע ב-2022 לקונסולות השונות, כשהמשחק יגיע ביום ההשקה שלו ל-Xbox Game Pass. בנימה אישית - המשחק הזה נראה פשוט מדהים.

Dying Light 2: Stay Human

טריילר סינמטי חדש ל-Dying Light 2 מציג לנו קצת יותר מהסיפור של המשחק והתלאות שתושבי העיר צריכים לעבור על בסיס יומי. המשחק צפוי לצאת ב-4 בפברואר.

Crossfire X

עוד טריילר של Crossfire X, משחק ה-FPS שמגיע לקונסולות ה-Xbox, נחשף. הטריילר הארוך הציג לנו את מה שהוא כנראה חלק מהסיפור של המשחק ואת תאריך היציאה של המשחק: ה-10 בפברואר.

Blood Hunt

משחק ה-Battle Royal/ערפדים מקבל תאריך יציאה ממשי אחרי תקופת Early Access. המשחק צפוי לצאת באביב 2022 ל-PS5 והמחשב האישי.

GTFO

משחק ההישרדות/FPS יוצא מ-Early Access היום. גרסת 1.0 של משחק ה-Co-op זמינה לרכישה בהנחה של 25 אחוז בסטים, אם תרצו לבדוק את המשחק. בנוסף, קיבלנו גם טריילר חדש.

Halo Live Action

הטריילר הראשון לסדרה המצופה של Halo הגיע! הטריילר הציג לנו את הלוקיישנים השונים שנוכל לראות, הדמויות השונות וכמובן - Master Chief. על הסדרה עובד סטיבן שפילברג, אז הציפיות שלנו בשמיים.

Elden Ring

טריילר חדש ל-Elden Ring נחשף בטקס הפרסים ושפך קצת אור לגבי הסיפור של המשחק שנראה פשוט מדהים. אגב, המשחק גם זכה בפעם השנייה ברציפות בפרס "המשחק הכי מצופה" של השחקנים - לא מפתיע בכלל אם יורשה לי להוסיף. Elden Ring ינחת על הקונסולות השונות והמחשב האישי ויגאל אותנו מייסורנו ב-25 בפברואר.

Arc Raiders

משחק חדש ומרהיב של חברה בשם Embark קיבל טריילר הכרזה יפה מאוד. המשחק הוא משחק מולטיפלייר PvE שיציב אותנו בנעליים של לוחמים כשהם מגנים על הבית שלהם ונלחמים ביצורים אורגניים ומתכתיים ביחד. הגרפיקה של המשחק נראית נהדר, כיאה למשחק לקונסולות הדור הבא. Arc Raiders צפוי לצאת ב-2022 לקונסולות הדור הבא וה-PC.

Matrix Awakens

החוויה האינטראקטיבית של ה-Matrix שפותחה בעזרת מנוע ה-Unreal Engine 5 נחשפה בטקס פרסי הגיימינג. זה נראה שכשמו כן הוא, זו הולכת להיות חוויה אינטראקטיבית ולא משחק, אבל היי, אתם לא צריכים להאמין לי: Matrix Awakens זמין להורדה על ה-Xbox Series X וה-PS5 בחינם ממש עכשיו.

זהו! תם טקס פרסי הגיימינג! סיכום הזוכים יעלה יותר מאוחר היום, אבל אנחנו כבר יכולים לומר מזל טוב ל-It Takes Two על תואר משחק השנה של ה-TGA! האם אתם משוגעים כמוני וצפיתם בלייב באירוע? מה אתם חשבתם על ההכרזות השונות? קיבלתם את ההכרזה שרציתם? נשמח לשמוע אתכם!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י