הרשמה

תאריך ההשקה Grid Legends נחשף

עוד משחק מצטרף לחודש פאברואר המטורף

או כמו שאמר ספידי מקווין: I Am Speed

בשנה האחרונה עברו הרבה מאוד דברים על חברת Codemasters, תחילה תאגיד Take-Two (שמחזיק בידיו גם את 2K ו-Rockstar) הודיע על כוונתו לרכוש את סטודיו הפיתוח עבור כמעט מיליארד דולר. לא עבר חודש מאז הצעת הרכישה הזאת עד שהגיעה הצעה מתחרה מכיוונה של EA אשר הייתה מוכנה לשלם כ-1.2 מיליארד דולר עבור המפתחת הבריטית. אחרי מעט זמן העיסקה של EA עם Codemasters נחתמה וכיום הסטודיו הוא בשליטה המלאה של EA. כחלק מהמיזוג לתאגיד המשחקים ראינו באירוע EA Play האחרון את Codemasters חושפים את המשחק החדש שלהם- Grid Legends.

מאז אותה הכרזה עברו כמה חודשים בשקט ולא שמענו יותר מידי על המשחק החדש אך ניראה שעכשיו צוות הפיתוח מתחיל לחמם מנועים לקראת ההשקה. הדבר הראשון והחשוב ביותר- Grid Legends יגיע אלינו ב-25 בפאברואר על גבי קונסולות הדור הקודם, הדור הנוכחי והמחשב. אך לצד תאריך ההכרזה נחשפים על המשחק פרטים חדשים כמו העובדה שיהיו בהשקה מעל 100 רכבים שונים, תמיכה ב-CrossPlay, מצב קריירה "מעמיק" עם מעל ל-250 אירועים לצד מצבי משחק חדשים שלא נראו בעבר בסדרה. Codemasters גם הזמינה אליה כמה יוצר תוכן שיוכלו לפרסם סירטונים גיימפליי מתוך המשחק החדש שלה.

Codemasters טוענת ש-Legends יתן לשחקן יותר בחירות באשר לגיימפליי לעומת קודמיו. ההזמנה המוקדמת למשחק זמינה כבר עכשיו ותתן לרוכשים 4 רכבים עבור מצב הקריירה.
מה דעתכם על Grid Legends? האם תנסו אותו? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC ו-Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י