הרשמה

היידאו קוג'ימה פותח סטודיו סרטים עצמאי

?Kept you waiting, huh

בשעה טובה

להיידאו קוג'ימה (Hideo Kojima) מפתח המשחקים היפני האגדי שאחראי לסדרת Metal Gear, נמאס שהוליווד "מסבנת" אותו. אחרי שכבר הכריז שסרט על סדרת הדגל שלו נמצא עמוק בפיתוח, ואפילו הצטלם בלוקיישנים שיופיעו בסרט עם הבמאי ג'ורדן ווגט-רוברטס שנבחר לביים את הפרוייקט המצופה, היה נדמה שלא תיהיה מפה דרך חזור. אך בהוליווד כמו בהוליווד, הכל אפשרי ונדמה שהפרוייקט נעלם ביחד עם הבמאי. למזלנו, לבחור הוותיק עוד לא יצאה הרוח מהמפרשים, ואחרי שהקים ב-2015 סטודיו משחקים עצמאי שהביא לנו את Death Stranding, הוא פותח שלוחה חדשה בלוס אנג'לס שתתמקד בהפקת סרטים וטלוויזיה.

אמנם שום משחק או פרוייקט ספציפי לא הוזכרו נכון לעכשיו, וכמובן שלסטודיו שרק עכשיו נפתח ייקח זמן להביא תוצרים, אך זה לא מוריד לנו את הרגל מדוושת ההתרגשות. האם הוא ישיג את הזכויות לסרט Metal Gear מקונאמי? האם אנחנו בדרך לסדרה בעולם של Death Stranding? או שמא דווקא נזכה לשיתוף פעולה נוסף עם גילרמו דל טורו, ונראה את P.T מגיע אלינו ולא בתור משחק?

עם בחור כמו קוג'ימה, אין לדעת. הוא עוד לא נתן תגובה רישמית מצידו לנושא, אך כשתיהיה נדאג לספר לכם עליה. מה הפרוייקט של קוג'ימה שהכי הייתם רוצים לראות על המסך הגדול? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

דור קציר - כתב תוכן

דור קציר - כתב תוכן

משחק על: Xbox Series X, Nintendo Switch, PS3, Wii U

בחיים לא תנצחו אותי ב:Mario Kart והמולטיפלייר של Uncharted 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Ratchet & Clank 3 ולגו באטמן

כשאני לא משחק אני: מכין קפה

מסר לעולם: תחייכו, זה לא עולה לכם כסף

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    14:49 23.11.2021 | DrizziTx DrizziTx

    בהחלט מעניין, רק היכולת הסינמטית שלו כבר נותן חוויה כיפית ומשהו לצפות לו

  2. 2

       | פורסם ע"י