הרשמה

צפו: טריילר חדש לעונה השנייה של The Witcher שוחרר!

צפו בטריילר החדש לעונה השנייה של The Witcher

מפלצות, ג'סקייר וסירי אחת ויחידה

העונה השנייה של The Witcher תחת כנפיה של Netflix קיבלה טריילר חדש אשר מציג לנו כמה מהדמויות (והמפלצות) החדשות שגראלט (Geralt), סירי (Ciri) וינפר (Yennefer) צפויים לפגוש במהלך המסע שלהם ביחד.

הטריילר מציג את תחילת האימונים של סירי להגן על עצמה וללמוד לשלוט בכוחות המיסטיים שברשותה, ואת מערכת היחסים המיוחדת שנרקמת בינה לבין גראלט. העונה הראשונה התקבלה בידיים פתוחות אצל המעריצים של הסדרה, אך אלו נשארו מבולבלים מהבחירה של יוצרי העונה הראשונה להציג את העלילה שלה דרך מספר צירי זמן שונים. העונה השנייה מתכננת לתקן את זה, ותספר את הסיפור שלה בציר זמן אחד וברור יותר.

בין המפלצות השונות שיוצגו בעונה הזו ניתן למצוא את ההארפי (Harpy), יצור מכונף ומגעיל במיוחד, לצד הלשי (Leshy), מפלצת עם היכולת לשלוט בחיות ובטבע. בשלב מסויים בטריילר נראה כי גראלט מדבר עם דמות בשם ניבלן (Nivellen), אדם המקולל במראה של מפלצת אשר צפוי להיות חלק מינורי בעלילה, אך עדיין מכיל בתוכו את אחד מהסיפורים היותר מעניינים שסופרו בספרים של The Witcher. וכמובן, איך אפשר לקבל עונה חדשה בלי לוודא שג'אסקייר (Jaskier) הזמר הכושל וחברו הטוב של גראלט, יחזור כדי להנעים את אוזנינו וללא ספק גם להצחיק קצת. עונה זו מגיעה אלינו כמה חודשים לאחר יציאתו של The Witcher: Nightmare of the Wolf, אשר שימש כסיפור המקורות של ווזמיר (Vesemir), המנטור של גראלט ודמות ראשית שתופיע גם בעונה השנייה.

העונה השנייה של The Witcher צפויה לעלות ל-Netflix ב-17 בדצמבר. מה אתם חושבים על הטריילר? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:33 02.11.2021 | אבינר אבינר

    מת שיצא כבר אנחנו מחכים כבר שנתיים

  2. 2

       | פורסם ע"י