הרשמה

בלומברג מדווחת כי מפתחים קיבלו ערכות 4K של Switch, בנינטנדו מכחישים

קרב השמועות חוזר לסיבוב נוסף (ואולי אחרון, בהתחשב בתגובה של נינטנדו לעניין)

"אנחנו רוצים להבהיר למשקיעים והצרכנים שלנו כי הדיווח הזה לא נכון. אין לנו שום תוכניות לשחרר מודל חדש שהוא לא ה-Nintendo Switch OLED", אומרים בנינטנדו

זה נראה שאתר הכלכלה Bloomberg רוצה להחזיר לחיינו את השמועות על ה-Super Switch של נינטנדו: במאמר שהאתר פרסם הלילה (שעון ישראל) נאמר כי לא פחות מ-11 חברות קיבלו מנינטנדו ערכות לפיתוח ב-4K על הקונסולה ההיברידית שלה, ה-Nintendo Switch. אחת החברות שנכללו בדיווח של החברה הייתה Zynga, החברה שמפתחת את Star Wars: Hunters ל-Switch. במאמר המאוד ארוך צוטטו אנשים אנונימיים מהחברות הללו שטוענים כי הם קיבלו מנינטנדו ערכות לפיתוח משחקים ברזולוציית 4K ל-Switch, אבל כאמור, לא קיימת קונסולה שכזו.

עוד ב-Vgames:

לרוב החברות השונות שעומדות בצד השני של השמועות והדיווחים הללו לא מגיבות, אבל נינטנדו הרגישה שהיא צריכה להגיע לשמועה הזו פעם נוספת להפריך אותה מכל וכל. בנוסף להודעה רשמית למשקיעים, נינטנדו רשמה בטוויטר שלה: "ידיעה חדשותית מה-30 בספטמבר טענה כי נינטנדו מספקת כלים לפיתוח משחקים ל-Nintendo Switch עם תמיכה ברזולוציית 4K. אנחנו רוצים להבהיר למשקיעים והצרכנים שלנו כי הדיווח הזה לא נכון. אנחנו גם רוצים להדגיש שוב כי כמו שהכרזנו כבר ביולי, אין לנו שום תוכניות לשחרר מודל חדש שהוא לא ה-Nintendo Switch OLED שיושק ב-8 באוקטובר 2021".

גם שרה רוס, דוברת מטעם של Zynga, הגיבה לכתבה ואמרה ל-Bloomberg: "רק כדי להבהיר, ל-Zynga אין ערכות פיתוח ב-4K שהיא קיבלה מנינטנדו", ובכך הפריכה את הטענות שהועלו מהמפתחים בחברה שדיברו עם האתר הכלכלי. אז אחרי כל הדיווחים וההפרכות - איפה זה משאיר אותנו? כפי שאני רואה את זה, יש שתי אופציות עיקריות למה הן הערכות שהמפתחים הללו דיברו עליהן.

הראשונה היא שלנינטנדו הייתה כוונה להוציא מודל חדש וחזק יותר, אך בעקבות משבר הצ'יפים שפקד את Nvidia ושאר החברות בעולם (ע"ע, למה אין לנו יותר קונסולות של PS5 בשוק), החברה החליטה לוותר על המודל החדש הזה לטובת ה-Switch OLED. זאת גם אחת הטענות שעולות במאמר של Bloomberg. זה גם יכול להסביר את ערכות הפיתוח שנמצאות אצל המפתחים השונים. מה שזה לא מסביר זה את ההכחשה הגורפת של נינטנדו. האם המפתחים הללו משקרים? אולי - כנראה שלא נדע עד שלא נראה את הערכות הללו.

השנייה היא שמדובר בקונסולה אחרת לחלוטין, כזאת שצפויה לצאת ב-2023 או 2024 לשוק, ואז זה מסביר לחלוטין למה שנינטנדו ספציפית יזכירו את ה-Nintendo Switch, כקונסולה שלא תתמוך ב-4K. הרי גם אם ה-Switch היחיד שנקבל בקרוב הוא ה-Switch OLED, נינטנדו חייבת להתקדם ולהציג תמיכה ב-4K, דבר שהמתחרות שלה עושות כבר שנים. גם אם לא ברינדור של משחקים ברזולוציה הזו, לפחות בשידור והצגה של 4K על המסך.

מה אתם חושבים על הדיווח הזה? נינטנדו מסתירים מאיתנו את הקונסולה הבאה שלהם? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    10:00 02.10.2021 | ALMONIFOREVER ALMONIFOREVER

    בלוברמברג על טראק הדלפות טוב מאז שג'ייסון פחות שותף בעשיית Kotaku,בנושאי HARDWERE ו-software יש לו טראק קטוע

  2. 2

       | פורסם ע"י