הרשמה

טיזר ל-DC Fandome מבטיח מבט נוסף ל-Gotham Knights ו-Suicide Squad

חברת WB מכינה את השטח לקראת אוקטובר

סדרות, סרטים וגם כמה משחקים, מה עוד אפשר לבקש?

אוקטובר מתקרב אלינו בצעדי ענק, ומעבר לעובדה שהוא החודש שטומן בחובו כמה מהמשחקים היותר מצופים לשנת 2021, הוא גם החודש שבו יתקיים אירוע ה-DC Fandome, בו חברת Warner Bros חושפת פרטים חדשים והצצות נוספות לפרוייקטים שלה בכל המדיות האפשריות - סרטים, סדרות ומשחקי ווידאו.

האירוע, אשר צפוי להתקיים ב-16 באוקוטבר, קיבל היום טיזר רשמי, זאת לאחר ההכרזה הרשמית על האירוע בחודש אפריל, ובו החברה מרמזת על כל הפרוייקטים שהיא צפויה להציג באירוע. בין הפרוייקטים ניתן למצוא את The Batman, Superman & Lois, The Flash, Black Adam, Peacemaker, Supergirl, Batwoman ו-Titans, וזה רק במדיה הטלוויזיונית/ קולנועית. אנחנו בטוחים שהמעריצים ישמחו מאוד ממה שיהיה לחברה להראות, ואם The Suicide Squad הוא איזושהי אינדיקציה לעתיד של סרטי DC, אנחנו מגיעים אופטימיים.

מבחינת המשחקים, אנחנו צפויים לקבל מבט נוסף על Gotham Knights, משחק הקו-אופ ששם אותנו בנעליהם של Robin, Nightwing, Batgirl ו-Red Hood אשר יתמודדו מול ארגון ה-Court of Owls, זאת לאחר שבאטמן נהרג בנסיבות מסתוריות, מה שמשאיר להם את העיר גות'אם ואת האחריות להגן עליה. שחקנים יוכלו לשחק במשחק במצב סולו או עם עד 3 חברים, ומערכת הקרב של סדרת Batman: Arkham עוצבה במיוחד כדי להתאים את עצמה למצב מרובה משתתפים. איך זה יעבוד בפועל? קיבלנו סרטון משחקיות בשנה שעברה שהציג את מערכת הקרב והתנועה בעולם הפתוח, ואנחנו לא יכולים לחכות ולראות איך תהליך הפיתוח התקדם, ואיך המשחק נראה בימים אלו.

המשחק השני הוא Suicide Squad: Kill the Justice League, כנראה אחד מהמשחקים המעניינים ביותר שראינו בז'אנר בשנים האחרונות, בעיקר בזכות העובדה שהוא שם אותנו דווקא בצד של הנבלים מאשר הגיבורים. הטריילר שקיבלנו עבורו מציג דמויות כמו Deadshot, King Shark, Captain Boomerang וכמובן Harley Quinn בעודם מתמודדים מול פלישת חייזרים בניצוחו של Brainiac. מסתבר, שהנבל החוצני השתלט על חברי ליגת הצדק, וכעת משימתה של יחידת המתאבדים היא להביס אותם ולהשיב את הסדר. אל הדמויות האלו צפויות להצטרף דמויות נוספות כמו Poison Ivy, Bane ו-Deathstroke לפי מידע שהודלף בעבר על המשחק שעדיין לא אושר רשמית, לצד מידע שהודלף על הבוסים הראשיים של המשחק אשר צפויים להיות Superman, Green Lantern, Wonder Woman, Cyborg, Flash ו-Aquaman, עם התוספת של Martian Manhunter בעדכון עתידי.

לצערנו עדיין לא ידוע לנו איך המשחק באמת יראה, והמבט היחידי שיש לנו עליו הוא טריילר CGI, כך שאנחנו מאוד מצפים לראות גיימפליי בפעם הראשונה באירוע ה-DC Fandome. כאמור, הוא צפוי להתקיים ב-16 באוקטובר, Gotham Knights צפוי לצאת לקונסולות הדור הנוכחי, הדור הקודם והמחשב האישי ב-2022, ו-Suicide Squad: Kill the Justice League צפוי לצאת בתאריך לא ידוע, כנראה בלעדית לקונסולות הדור הנוכחי והמחשב האישי. נהיה חכמים יותר באוקטובר, אז בינתיים אתם מוזמנים לספר לנו מה אתם חושבים על הטיזר החדש לאירוע? אילו הכרזות אתם מצפים לראות שם? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י