הרשמה

קיסר יפן: 30 המשחקים הנמכרים ביותר ביפן היו על ה-Switch שבוע שני רצוף

שליטה יפנית מוחלטת במדינה

זו הפעם השנייה שזה קורה מאז נובמבר 1988 (או שבוע שעבר, תלוי איך מסתכלים על זה)

זה לא סוד שנינטנדו פחות או יותר השתלטה על יפן. ארץ השמש העולה תמיד נחשבה למעוז חזק של החברה היפנית, ועם ה-Switch האחיזה רק התהדקה עוד. אבל את מה שקרה בשבועיים האחרונים אי אפשר היה לצפות: זה השבוע השני ברציפות שכל 30 המשחקים הנמכרים ביותר ביפן שייכים לקונסולה בודדת: ה-Nintendo Switch.

בשבוע הראשון שזה קרה בו (השבוע שעבר), זאת הייתה הפעם הראשונה מאז נובמבר 1988 שקונסולה מצליחה להשתלט על כל 30 המקומות ברשימה של האתר היפני, אז ה-Famicom (גם כן של נינטנדו) תפס את 30 המקומות הראשונים.

עוד ב-Vgames:

משחקי ה-Switch ביפן זוכים להצלחה מסחררת, לפעמים במספרים שלבדם עוקפים כמה משחקים אחרים במכירות. מבחינת המשחקים הנמכרים ביותר ב-Switch ביפן, אז אלו חמשת המשחקים הנמכרים ביותר ביפן וכמות העותקים שנמכרו במדינה לבדה:

  1. Animal Crossing New Horizon - 6.8 Million
  2. Super Smash Bros. Ultimate - 4.3 Million
  3. Pokemon Sword and Shield - 4.1 Million
  4. Mario Kart 8 Deluxe - 3.97 Million
  5. Splatoon 2 - 3.92 Million

הברק הכה פעמיים עבור נינטנדו וה-Switch, האם בשבוע הבא סוף סוף נראה משחק מקונסולה אחרת נכנס לרשימת המשחקים הנמכרים ביפן? נחכה ונראה - מה שבטוח הוא שאנחנו נמצאים לפני היציאה של משחקי פוקימון חדשים, גרסת Switch חדשה ומשחק Metroid חדש. הקונסולה של נינטנדו לא הולכת לעצור.

מה אתם חושבים על הידיעה הזאת? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:26 21.08.2021 | siegfried siegfried

    הייתה תקופה שבה סגה כנגד כל הסיכויים עקפה את נינטנדו במכירות ביפן, ולא באמצעות משחקי המשך לסדרות משחקים ארוכות שנים, אלא באמצעות זכיונות חדשים ורעיונות מקוריים כמו Panzer Dragoon, Nights Into Dreams, Daytona USA, Virtua Cop ועוד. אני לא רואה מצב כזה קורה בזמן הקרוב, לפחות לא במשחקי סינגל פלייר.

  2. 2

    22:50 21.08.2021 | ALMONIFOREVER ALMONIFOREVER

    זה לא נכון הקונסולה שעשתה בית ספר לנינטנדו ביפן היא ה-PC engine .
    בניגוד למאסטר סיסטם שרצה במערכת שמונה סיביות ,ה-PC engine התקיימה כמהפכה של המונופול ביפן עם ה16 סיביות היפים,החלקים וה"גמישים" . אגב , בעת יציאתה היא לא עשתה רק בית ספר לנינטנדו ,היא עשתה גם לסגה .לא שזה בר השוואה,ה-turbografx 16(בשמה המערבי,חחח) ניצחה בעיקר בגלל משחקי SHMUP טובים והמרות (לרוב טובות ) של משחקי ארקייד.
    מגיע לקונסולה הזאת יותר. יש לה ליינאפ יקר אך, שווה!

  3. 3

    16:45 22.08.2021 | siegfried siegfried

    אני מדבר על הsaturn, דור ה-32 ביט.

  4. 4

    22:40 22.08.2021 | ALMONIFOREVER ALMONIFOREVER

    אני לא דיברתי על המאסטר סיסטם או המגה דרייב,. הראשונה שאיזנה את השוק היפני היא קונסולת ה-PC engine. אמרתי לשם השוואה אל מול הפאמיקום והמאסטר סיסטם. והשוואתי את מכירות השנתיים הראשונות של ה-PC engine מול המגה דרייב היפני , לא שזה יכול משנה שאין זיכיון דגל מול המרות "פופלאריות בקרב הקהל היפני של משחקי ארקייד ". דרך אגב , דור ה-64-32 סיביות היא תקופה נחמדה מקרב סגה ביפן. הסאטורן הייתה בבעיית שיווק ובעיית סיפוק מול החנויות המוכרות. הבעיה הייתה קיימת כסמך בשוק המערבי. אני חושב שסאטורן מכרה בערך 0.6 מיליון יותר מה-N64. אני לא יודע למה הבאת את הדור הזה שנשלט בחוזקה תמידית של סוני .נראה לי סוני מכרה יותר מ-16 מיליון ביפן,סביר להניח שהיא שלטה על הטופ עשר. מה שבטוט ראה ערך,"גיימבוי" שהיה לו מספיק מספיק משחקים שנכללו כחלק מן השוק הניייד ,אז אם אתה משווה משחקים הסאטורן נופלת לאמצע הרשימה . חוץ מחלק קטן בלאנץ' שלה

  5. 5

       | פורסם ע"י