הרשמה

המשחק Frostpunk 2 הוכרז עבור המחשב

אם חסר לכם שלג, הנה משחק בשבילכם

משחק ההמשך למשחק המצליח מ-2018, הוכרז

אפריל 2018, היה זה חורף קר, איבדנו את המקום היחיד שלו עוד יכולנו לקרוא בית, איבדנו את כל אשר היה לנו בסופות, נאלצנו לחפש מקום חדש לחיות בו, אבל היכן נוכל להישאר? היכן נשיג את כל המזון, קורת הגג והחום שאנחנו כל כך זקוקים להם? אז הסצינה הזאת לא באמת התרחשה ב-2018, אבל המשחק Frostpunk שיצא ב-2018 המחיש אותה בצורה שאהבתי במיוחד בזמנו, מעטים המשחקים (כמו Civilization) שיכולים באמת לקחת אותי ולשאוב אותי לשעות על גבי שעות של משחק מבלי לשים לב לכל הזמן שעבר (וכמובן שמדובר באחת הסיבות שמדובר במשחקים המסוכנים ביותר לפרודקטיביות שלי). אבל הנה הכרזה שאני שמח במיוחד לראות מגיעה!

11 Bit Studios, הסטודיו שאחראי על Frostpunk שחרר במהלך הסופ"ש טריילר חדש לחלוטין עבור משחק ההמשך של Frostpunk אשר נקרא, בפשטות רבה, Frostpunk 2. המשחק כעת עדיין נמצא בפיתוח, אך כבר קיבלנו עליו מספר פרטים, העלילה של המשחק מתרחשת כ-30 שנה אחרי האירועים של המשחק המקורי, העולם עדיין קר ומגעיל, שמן מחליף את הפחם כמשאב להשרדות העיר. לא כל התושבים מסכימים עם הדרך שבה דברים מתנהלים (לא מאוד בשונה מהמשחק הקודם), מה שיביא את השחקן להתמודד עם התנגדויות כאשר הוא יינטוש את הפחם בחיפוש אחר שמן. המפתחת 11 Bit Studios מבטיחה שהמשחק יכיל בחירות משמעותיות יותר, רשת בחירות גדולה יותר ואיכות הפקה טובה יותר. המשחק מפותח על ידי צוות של 70 אנשים כאשר רובם המוחלט עבד על המשחק המקורי.

המשחק עדיין לא קיבל חלון השקה, כעת כל שנותר לנו הוא לחכות לפרטים נוספים כמו טריילר משחקיות או חלון היציאה, אני בנתיים מחכה למשחק בחוסר סבלנות. שיחקתם במשחק הראשון? מחכים גם כן למשחק הבא? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י