הרשמה

המשחקים הגדולים של Xbox עדיין רחוקים

כל כך הרבה משחקים, כל כך הרבה זמן לחכות להם

משחקים כמו Avowed, Fable ו-TES 6 הרבה יותר רחוקים ממה שחשבנו

האבא של Xbox פיל ספנסר (Phil Spencer) התראיין בפודקאסט של IGN לכבוד 20 שנה לצאתה של קונסולת ה-Xbox וסיפר על העבר והעתיד של החברה. באמת שזה מרגש ומי שרוצה לשמוע מוזמן, אבל בואו נתמקד במה שמעניין. ספנסר חשף לנו מתי יגיעו, או בעצם לא יגיעו, כל המשחקים שאנחנו ממש רוצים לשחק. כזכור, Microsoft רכשו את Bethesda בתחילת השנה בסכום נאה של 7.5 מיליארד דולר ויחד עם זה קיבלו את האחריות על הכותר השישי בסדרת The Elder Scrolls.

בראיון אומר ספנסר כי Elder Scrolls 6 לא יצא לפני Fable ו-Avowed, שגם הם משחקים מצופים מאוד. למי שלא מכיר, Fable היא סדרת משחקי Action RPG בעולם פנטזיה דמוי בריטניה של ימי הביניים. הסדרה רשמה שלושה כותרים פופולריים ועוד כמה משחקי ספין אוף, וכעת צפוי לצאת משחק חדש לקונסולות ה- Series X/S Xbox עם כותר חדש בסדרה. ספנסר ציין כי אין כרגע תאריך יציאה ל-Fable ואפילו לא ברור אם מדובר ב-Reboot של הסדרה, פריקוול או סיקוול. לשמחתנו, ג'ף גראב (Jeff Grubb), שאני אוהב לייחס אותו כמדליף הרשמי מטעם Xbox, טוען שהמשחק החדש של Fable יגיע בשנת 2023 ולא לבד, באותה שנה צפויים לצאת גם Perfect Dark, Avowed ו-Hellblade 2. אם ג'ף צודק, זו הולכת להיות שנה עמוסה מאוד, וזה אומר ש-The Elder Scrolls 6 לא יראה אור לפני 2024, אולי אפילו 2025 או 2026.

בנוסף לכך, ספנסר הקפיד לחמוק מהשאלה האם The Elder Scrolls 6 יהיה בלעדי ל-Xbox או האם יצא גם לקונסולת הפלייסטיישן 5, אך בכל מקרה יש להם עוד הרבה זמן להחליט לגבי זה. בקיצור, למעריצי The Elder Scrolls יש עוד הרבה זמן לשער השערות לגבי המשחק והיכן יתרחש, למרות שרמזים מהטריילר החדש של Starfield מצביעים כי זה אולי עלול להיות בהאמרפל (Hammerfell).

בינתיים, מעריצי משחקי התפקידים בתחום הפנטזיה יכולים לצפות ל-Fable ו-Avowed שאמורים לצאת על פי השמועות בשנת 2023. למען האמת, Avowed מזכיר להרבה אנשים את Skyrim אך ספנסר הבטיח שזהו משחק שונה בתכלית ויש לו את המקום שלו בתוך כל קטלוג המשחקים של אקסבוקס. Avowed הוא גם משחק Action RPG ממבט ראשון המתרחש בעולם של Pillars of Eternity.

Avowed: Release date, gameplay, story and more | Laptop Mag

בסופו של יום למדנו כמה אנחנו לא יודעים, וגילינו כמה המשחקים הללו רחוקים. זו נקודה שחשוב להבין, פיתוח משחקים בסדר גודל כזה הוא עניין של שנים ומאות מיליוני דולרים. ולכן, מרגע שרואים טריילר בכנס ועד שהמשחק יוצא יכולות לעבור שנים רבות ואנחנו נאלצים להתאזר בסבלנות. לנו נשאר רק לקוות שזה יהיה שווה את ההמתנה.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:09 03.08.2021 | OfirOm OfirOm

    כרגיל אצל מיקרוסופט "חכו ותראו מה מחכה לכם בעתיד" כבר מתחילת דור האקס בוקס וואן שומעים את זה.
    2 המשחקים היחידים שהציגו מקוריות בדור הקודם הם אורי וקאפהד והם בכלל נחשבים אינדי.. פשוט חבל.
    דרך אגב פיל ספנסר הוא לא מנכ"ל מיקרוסופט כפי שציינת אביחי.

  2. 2

       | פורסם ע"י