הרשמה

RARE: "לא מוצה כוחה של ה-360"

ad banner
ad banner

המפתח של Banjo-Kazooie אומר שהחומרה כל כך חזקה, שמה שמגביל את המשחקים היום זו יצירתיות ודמיון ולא ביצועים

בראיון שנתן לאתר VideoGamer.com מבטיח ניק ברטון, מפתח בכיר בחברת RARE, ששחקני ה- Xbox 360 יכולים עדיין לפתח ציפיות ממה שיגיע לקונסולה, שכוחה טרם מוצה.

"אתה אף פעם לא יכול לדחוף אותה עד למקסימום. במציאות אתה לא רואה בדיוק היכן נגמרים הכוח והביצועים של הקונסולה. חוץ מזה, הדור הנוכחי של החומרה (גם ל- PC) הוא כל כך חזק ועם ביצועים כל כך גבוהים, שאתה למעשה הרבה יותר מוגבל בצורת המחשבה שלך וביצירתיות מאשר על ידי כוחה האמיתי של הקונסולה".

עוד אמר ברטון כי במשחק החדש שלהם, Banjo Kazooie: Nuts & Bolts, הם עשו דברים שהיו נראים לו בלתי אפשריים בכלל כאשר הקונסולה רק יצאה. "אם הייתם רואים כמה מהדברים שעשינו, או כמה מהחבר'ה שלנו, הייתם מגלים כמה למדנו לנצל את יכולות המעבדים ויכולות אחרות", אמר ברטון. "אפילו בתחילת הדור הנוכחי, אם הייתם אומרים לי שאלו הדברים שנעשה כעבור שלוש שנים בגראפיקה ובתכנות - הייתי אומר 'אין סיכוי'".

אז מה מחכה לנו בהמשך? "אנחנו נמשיך לדחוף את יכולות המכשיר הלאה, ואז עוד יותר, ובסוף אפילו עוד קצת..."

ad banner

עוד ב- Vgames:

ad banner

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    19:05 07.08.2008 | jacoby308 jacoby308 (אורח)

    אני חושב שיצירתיות ודמיון מגבילים לא רק מבחינת ביצועים

    אלא גם מבחינת המשחקיות והעלילה עצמם. יש תקופת שפל בעניין.

  2. 2

    19:11 07.08.2008 | רונן יצחק רונן יצחק

    כן, זה ברור

    זה גם מה שה'נינטנדופילים' תמיד אומרים: העדר יצירתיות היא המגבלה העיקרית. כך כמה משחקים עבור ה-Wii התעלמו ממגבלות החומרה.

  3. 3

    19:28 07.08.2008 | Raver Raver

    טוב, המון חברות אומרות את זה כבר

    אז במקום שיגידו את זה שישתמשו בזה :|

  4. 4

    20:52 07.08.2008 | Nimiauredhel Nimiauredhel

    אם החומרה לא מוגבלת,

    אז למה לא עשו פורט לקריסיס?

  5. 5

    01:26 08.08.2008 | jacoby308 jacoby308 (אורח)

    רונן יצחק- אני לא מדבר על יצירתיות נוסח נינטנדו

    אני מדבר על עומק משחקי, עלילה מורכבת, דמויות אמינות - אלו דברים שכבר חלפו מן העולם (ע"ע מקס פיין) וחבל שכך. בנינטנדו מדברים על שימוש ב-wiimote כדי להכין סלט וירטואלי בתור יצירתיות.

  6. 6

    02:54 08.08.2008 | רונן יצחק רונן יצחק

    Jacob, עניתי לכתבה, לא לך

    ואפשר גם לראות את החומרה החלשה כמדרבנת להפעיל יצירתיות.

    כמובן, גם ה-WiiMote הוא חלק מכך. כל קונסולה והיכולת שלה לעודד יצירתיות.

    נינטנדו גם כן מתכוונת לכל הגורמים האפשריים כשהיא מדברת על יצירתיות, אמנם לא בהכרח כל אלה שציינת.

    שחק בסדרות זלדה ומריו, שם זה הכי מתאפיין אצלה. הרבה יצירתיות שהחלה עוד לפני שליטת זיהוי התנועה.

    ולמרות ה"כינוי" שלי, ניתן לקרוא לי רק "רונן" :-)

    רונן.

  7. 7

    03:39 08.08.2008 | Shadowolf Shadowolf

    נינטנדו בהחלט יצירתיים

    הידעתם שיש 200+ משחקי מריו?

  8. 8

    10:40 08.08.2008 | Nimiauredhel Nimiauredhel

    כן, יש מעל 200 משחקי מאריו

    אני לא אתפלא אם יש מעל 1000.
    כשנינטנדו רוצים להוציא משחק כדורגל, או כל משחק אחר שלא קשור לדמות אחרת שלהם, הם ידביקו עליו את מאריו. מאריו הוא פשוט הסמל של נינטנדו. זה דומה למה ש-EA עושים עם FIFA או Madden.
    יש רק שישה משחקי מאריו אמיתיים, משחקי פלטפורמה שתמיד חידשו את הז'אנר.

  9. 9

    12:10 08.08.2008 | Nimiauredhel Nimiauredhel

    טוב, הגזמתי עם ה-1000

  10. 10

    14:49 08.08.2008 | הגיימר המיסתורי הגיימר המיסתורי

    גם הגזמת עם המאתיים.

  11. 11

    15:28 09.08.2008 | Nimiauredhel Nimiauredhel

    לא, זאת לא הגזמה. תבדוק בוויקיפדיה. יש רשימה

  12. 12

       | פורסם ע"י