הרשמה

העידכון האחרון ל-Forza Horizon 4 היה עידכון התוכן האחרון

לפעמים החגיגה נגמרת

עידכון אחרון לפני הטיסה למקסיקו

אם אתם חובבי משחקי מירוצים ארקיידים, אז בשנים האחרונות לא היו לכם יותר מידי ברירות כשלרוב זה הסתכם בבחירה בין סדרת משחקי Need For Speed או סדרת משחקי Forza Horizon. מצד אחד סדרת Need for Speed היא אחת מסדרות משחקי המירוצים הוותיקות ביותר שיש אך מהצד השני עומדת סדרת Forza Horizon שהתחילה את דרכה כמשחק ספין-אוף ארקיידי למשחקי Forza Motorsport שהיו סדרת הדגל של Xbox עם משחקיות שנוטה מעט לסימולטור מירוצים. הפריצה הגדולה של הסדרה הגיעה ב-Forza Horizon 3 שהפך את המצב לגמרי כשהוא דחף את משחקי Horizon למיינסטרים מרכז הבמה וסדרת Motorsport עברה לנוח מאחורי הקלעים. לפחות נכון לעכשיו.

אחרי מספר שמועות על המשחק החמישי בסדרת Forza Horizon קיבלנו את החשיפה שלו לפני שבועיים וחצי במסיבת העיתונאים של Xbox. החשיפה עצמה הייתה נהדרת, לדעתי היא אפילו הייתה הטובה ביותר ב-E3 כשהיא הציגה לנו את המשחקיות המוכרת והאהובה עם מעט שיפורים וגרפיקה מתקדמת. עכשיו אנחנו למדים שעידכון מספר 37 ל-Forza Horizon 4 היה העידכון האחרון להוסיף למשחק תוכן. טום בוצ'ר (Tom Butcher) מפיק המשחק אמר: "ההשקה של Forza Horizon 5 היא בעדיפות עליונה אצלנו לחודשים הקרובים ולכן ביצענו מספק שינויים לעידכוניים החודשיים ל-Forza Horizon 4". בוצ'ר המשיך וציין שמעתה והלאה שחקני FH4 יראו חזרה של תוכן אהוב שהיה בעידכוני עבר יחד עם פיצ'רים חדשים יותר.

בהתחשב בעובדה ש-Forza Horizon 5 נמצא מעבר לפינה עם השקה מתוכננת ל-9 בנובמבר, ההכרזה על צימצום העבודות על FH4 אינה מפתיעה אותנו כלל.
מה דעתכם על הנושא? האם אתם עדיין משחקים ב-FH4? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י