הרשמה

סיכום Gearbox E3 Showcase!

אז מה Gearbox הציגה לנו ב-E3 2021?

כל ההכרזות והחדשות מהאירוע של Gearbox ב-E3!

בעוד שהיא בדרך כלל נותנת את אור הזרקורים לחברות אחרות, השנה Gearbox החליטה לקיים אירוע משל עצמה בכנס E3 ולמען האמת היא לא הציגה הרבה כמו שחשבנו שהיא תציג. מה בכל זאת היה לנו ב-Showcase של היוצרים של Borderlands? בואו נבדוק.

Borderlands הסרט

רנדי פיצ'פורד (Randy Pitchford), המייסד השותף של Gearbox הסתובב על סט הצילומים של הסרט Borderlands וסיפק לנו בערך כלום, למעט כמה שיחות עם הבמאי אלי רות' (Eli Roth) ושיחה משעשעת עם קווין הארט (Kevin Hart) שיגלם את רולנד (Roland) החייל מהכותר הראשון בסדרה. הסרט צפוי להגיע בשנת 2022 ולא סיפרו לנו משהו מיוחד לגביו במהלך הערב.

Tiny Tina's Wonderlands

זכינו לראות שוב את הטריילר של Tiny Tina's Wonderlands, משחק ספין אוף פנטזיה של Borderlands. מי שלא מכיר, Tiny Tina היא דמות משנה מהכותר השני שתפסה את כל המעריצים בהפתעה והפכה לאחת מהדמויות היותר מזוהות עם סדרת המשחקים. טינה היא המומחית בחומרי נפץ וחובבת משחקי תפקידים, אשר זכתה גם בהרחבה שלמה בשם Assault on Dragon Keep המתארת מעין משחק מבוכים ודרקונים בתוך Borderlands 2. המשחק הזה כולו יהיה בז'אנר הפנטזיה וישמור על עקרונות דומים ל-Borderlands. אך לא יהיה לו קשר ישיר למשחק וניתן יהיה לשחק בו ללא כל תלות בסדרה המקורית. הטריילר הוצג בתחילת השבוע כבר בכנס של ה-Summer Games Fest אך תמיד טוב להיזכר בו שוב.

Godfall is Rising

הכרזה נוספת שקיבלנו היא כי המשחק Godfall מגיע ל-PlayStation 4 אחרי שהיה אקסקלוסיבי ל-PlayStation 5 ולמחשב האישי בלבד. משחק הלוטר מקבל גם עוד עדכון חינמי בשם Lightbringer שיוסיף עוד תוכן Endgame ולמעלה מ-40 פיסות ציוד חדשות. כל זה מגיע במקביל ל-Fire and Darkness שהיא הרחבה בתשלום שתגיע יחד עם העדכון. Gearbox ציינו שמתווספת מערכת Matchmaking למשחק שתאפשר קרבות נגד אנשים רנדומליים, בניגוד להיום שאפשר רק לקבוע מראש עם חברים.

עד כאן סיכום האירוע - מה אתם חשבתם על ה-Gearbox E3 Showcase? שמחים? מאוכזבים? שתפו אותנו כאן או ברשתות החברתיות ואל תשכחו לבדוק את חדר המצב שלנו לעוד חדשות ועדכונים!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י