הרשמה

ה-ESRB מדרגים את The Medium עבור ה-PS5

זה היה אקסלוסיבי לאיזה 5 דקות

אחרי אקסלוסיביות למחשב ול-Xbox, האם אנחנו רואים את המשחק האחרון של Bloober מגיע ל-Playstation?

זוכרים את The Medium? הוא יצא לפני כ-5 חודשים למחשב ול-Xbox Series X|S ונחשב לאקסלוסיבי האמיתי הראשון של האקו סיסטם של ה-Xbox בדור החדש. בזמן שהמשחק יצא, אני נהניתי מהמשחק במיוחד ואת הביקורת המלאה שלי למשחק יהיה ניתן למצוא כאן. אבל עושה רושם שהאקסלוסיביות הזאת של המשחק עבור הקונסולות של מייקרוסופט עומדת להיגמר, הדבר מגיע בהמשך (כנראה) להכרזה קודמת של Koch Media להוציא את המשחק באופן פיזי, זאת מבלי להזכיר לאיזה פלטפורמות.

היום באופן מעט מפתיע, ה-ESRB, הגוף האמריקאי לדירוג גילאים של משחקים פירסם רשומה חדשה על המשחק עבור קונסולת ה-Playstation 5 ו-Xbox Series. המשחק מדורג M לקהל בוגר (17+ באמריקה) בגלל שימוש בדם, שפה גסה ואלימות. "זהו משחק הרפתקאה אימתי שבו שחקנים מאיישים דמות מדיום שחוקרת אתר נופש נטוש בפולין. כשחקנים אתם תחקרו מבנים רעועים שיכולים להפוך לשטח רוחני ושטני על מנת לפתור חידות ולתקשר עם דמויות. חלק מהאינטרקציות יציגו אירועים שמלווים באלימות: דמות יורה בילדה (לא מוצג במסך); דמות מכה וחונקת גבר קשור ממבט ראשון; גבר נהלם בידי דמות אחרת. חלק מהאזורים מציגים כתמי דם גדולים על הקירות והרצפות; חלק אחד מציג אמבטייה מלאה בדם. המילים "f**k" ו-"s**t" נשמעות לאורך המשחק."

נכון לעכשיו אין הכרזה רשמית על ההגעה של המשחק לקונסולת ה-Playstation, יכול להיות שמדובר בעוד הדלפה אחת מיני רבות שיוצאות מאתרי הדירוג השונים במדינות שונות, כעת כל שנותר לנו לעשות הוא לשבת ולחכות, אולי ההכרזה תגיע כבר ב-E3 הקרוב.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י