הרשמה

שחקנית מהמשחק The Last of Us לוהקה לסדרת הטלויזיה של HBO

השחקנית מרלה דאנדרידג' חוזרת לנעליה של מרלן

האם טרוי בייקר יגלם קליקר בעיבוד החדש?

אחד הפרויקטים המצופים ביותר בשנים הקרובות הוא העיבוד הטלוויזיוני למשחק העשור של הדור האחרון The Last of Us מאולפני Naughty Dog. העיבוד של HBO התחיל לקרום עור וגידים עם הליהוק של בוגרי משחקי הכס פדרו פסקל (Pedro Pascal) כג'ואל מילר (Joel Miller), ובלה רמזי (Bella Ramsey) כאלי (Ellie). אליהם הצטרף בחודשים האחרונים גבריאל לונה (Gabriel Luna) שיגלם את תפקידו של טומי, אחיו של ג'ואל.

הליהוק החדש של דמותה של מרלין (Marlene) תשוחק על ידי לא אחרת משחקנית הקול שלה במשחק המקורי, מרלה דאנדרידג' (Merle Dandridge). זה הליהוק הראשון בפרויקט בו שחקן קול חוזר לגלם את דמותו המקורית בסדרה. מרלן מגלמת תפקיד מרכזי במשחק המקורי, כשהיא דמות מפתח בארגון הפיירפלייז (Fireflies) ואחראית על הפגישה הראשונה בין ג'ואל לאלי כשהיא מטילה על ג'ואל את המשימה להבריח את אלי מבוסטון. מרלה דאנדרידג' היא שחקנית קול מוכרת בעיקר מתפקידיה ב-The Last of Us ובמשחק Half Life 2. מחוץ למשחקי המחשב היא שיחקה בילדי האנרכיה (Sons of Anarchy) ומשמרת הלילה (The Night Shift).

בנימה אישית - כיף לראות ליהוק חוזר של שחקנית קול מהמשחק המקורי, ואני מקווה שנזכה לראות שחקני קול נוספים מהמשחק המקורי שיחזרו גם הם לתפקידים שלהם, כמו דמויותיהם של טס (Tess)או ביל (Bill), שהמודלים במשחק בוססו על נראותם של שחקני הקול שלהם. נותר רק לקוות שנזכה לראות את טרוי בייקר (Troy Baker) ואשלי ג'ונסון (Ashley Johnson), ג'ואל ואלי המקוריים, מפציעים כניצבים או דמויות רקע בסדרה (אולי אפילו כקליקרים).

מתרגשים מהעיבוד הטלוויזיוני של HBO? מחכים לראות את הסיפור מגיע למסך הקטן? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י