הרשמה

אנדרו גארפילד מגיב לשמועות על הופעתו ב-Spider-Man: No Way Home

השחקן הבריטי שובר שתיקה

אז אתה אומר לי שיש סיכוי?

אחת השמועות החזקות ביותר שמסתובבות ברשת בחודשים האחרונים היא ש-Spider-Man: No Way Home, הסרט השלישי בטרילוגיה של איש העכביש בכיכובו של טום הולנד (Tom Holland), יאחד בין השחקן הצעיר לבין שני שחקני העבר שגילמו את ספיידרמן - טובי מגואייר (Tobey Maguire) ואנדרו גארפילד (Andrew Garfield). כעת, גארפילד שובר את השתיקה ומתייחס לשמועות בנוגע לתפקידו בסרט המצופה.

ההתייחסות הגיעה בראיון מצולם שהשחקן ערך עם אתר הבידור Entertainment Tonight, שם הגיע כדי לדבר על הסרט חדש שלו - Mainstream, אשר מציג את דמותו של גארפילד במסעה להפוך לכוכב מפורסם דרך פרסום ברשתות חברתיות. לקראת סוף הראיון, המראיינת שאלה את גארפילד מה יש לו להגיד על השמועות על חזרתו לתפקיד של פיטר פארקר בסרט הבא של ספיידרמן.

"שמעתי את כל השמועות, ולדעתי מדובר ברעיון ממש מגניב. אני שונא שנותנים לי את האחריות לאכזב אנשים, זה לא משהו שהתבקשתי לעשות, אבל אף פעם אל תגידו אף פעם". המשפט האחרון כנראה יגרום להרבה מעריצים להיאחז בתקווה שהשמועות אכן נכונות, בעיקר לאחר האישורים כי ג'יימי פוקס (Jaime Foxx) יחזור לגלם את דמותו של אלקטרו (Electro) אותו פגשנו בסרטי The Amazing Spider-Man עם גארפילד, לצידו של אלפרד מולינה (Alfred Molina) בתור דוקטור אוקטופוס (Doctor Octopus) שהופיע בטרילוגיה המקורית עם מגואייר. הדבר היחידי שאנחנו מחכים לו הוא טריילר רשמי, ואנחנו מקווים לראות אותו צץ ברשת בכל רגע נתון.

Spider-Man: No Way Home צפוי לצאת לאקרנים ב-17 דצמבר.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י