הרשמה

הדלפות חושפות מידע על הפרויקטים של מיקרוסופט לאקסבוקס

האם נקבל גל של אקסלוסיביים לפלטפורמות של מיקרוסופט?

מדליפים טוענים: לפחות 3 סדרות משחקים חדשות לגמרי נמצאות כרגע בפיתוח

זה לא סוד שמיקרוסופט החלו את דור הקונסולות הנוכחי בתור האנדרדוג, כאשר הביקוש לקונסולת ה - PS5 של סוני מרקיע שחקים ובהתאמה לכך גם נתוני המכירות של המתחרה היפנית לא מפסיקים לתפוח. למרות זאת, במיקרוסופט מתעקשים שזה לא נגמר עד שהגברת השמנה שרה, ומנהלים מאבק עיקש כדי לחזור לקדמת הבמה, בעיקר בזכות תמחור תחרותי של הגיימפאס שבבעלותם ורכישות של סטודיואים מוכרים לפיתוח משחקים. ככל הנראה, במקביל לצעדים האלה, מיקרוסופט עוסקת כבר זמן מה בפיתוחם של 4 פרויקטים להפצה גלובלית על האקסבוקס, או במילים אחרות, משחקים אקסלוסיביים לפלטפורמות שלה.

אז מה הם בעצם 4 הפרויקטים האלה? אם להאמין למדברי המקורות, מתוך 4 הפרוייקטים האלו שלושה הם IP's חדשים לגמרי, כלומר משחקים שלא היו קיימים בעבר, הם אינם חלק מסדרת משחקים קיימת, ומהווים מוצר חדש, עצמאי ובתקווה גם חדשני, העומד בפני עצמו. במידה ויש אמת בהצהרות, מדובר בצעד קריטי עבור החברה, אשר פעמים רבות יוחסה נפילתה במהלך הדור הקודם לחוסר היכולת שלה לספק חווייה ייחודית המצדיקה את קנייתה של קונסולות ה - Xbox One שלה על פני המתחרים.

שניים מהפרוייקטים הללו תוארו כ"גדולים מאוד מאוד". אחד מהם, אשר זכה לשם הקוד "Project Cyclone" אמור להיות מוכרז בקרוב, ועל אחר נאמר: "זה לא משהו שיכולנו לדמיין בשום רמה אפשרית". מסוקרנים? גם אנחנו. באשר ל- "Project Cyclone" המסתורי, נטען שמדובר ב"עולם מחובר ושאפתני שאמור לתת חוויית מולטפלייר גדולה ומאוד ייחודית ביחס לנוף המקובל בז'אנר כיום. לא מדובר ב-MMO, לא מדובר ב-Looter Shooter, מדובר במשהו שנשאר בנישה משל עצמו."

כל ההצהרות המעורפלות הללו מותירות אותנו עם תקווה גדולה מהולה בחשש כבד, שהרי כידוע, כגודל הציפייה - גודל האכזבה. אף על פי כן, אם אכן נעשים ניסיונות להביא רעיונות חדשים ושאפתניים המאתגרים את התעשייה - אנחנו בעד. האם אקסלוסיבים חדשים הם החוליה החסרה בתכנית העסקית של מיקרוסופט, או שמדובר בצעד שיתרום לקיטוב ולהפרדה בקהילת הגיימינג ותו לא? מוזמנים לחלוק איתנו את דעתכם בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור ארז - כתב תוכן

אור ארז - כתב תוכן

משחק על: PC, PS5

בחיים לא תנצחו אותי ב: Dark Souls 3

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Rayman 2 - The Great Escape

כשאני לא משחק אני: עובד, קורא ספרים, או לומד עובדות מעניינות ולא חשובות

מסר לעולם: אין דבר כזה מבוגר מדי למשחקים, לכיף אין גיל :)

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י