הרשמה

צילומי The Batman הסתיימו

הסרט ישוחרר ב-2022

בואו נקווה שיהיה קולנוע עד שהוא ישוחרר לאקרנים

בין ערגה לסרטיו של כריסטופר נולאן, הגרסאות הגנוזות של זאק סניידר וסרט ג'וקר יחיד ומיוחד, קצת קשה לזכור שאנחנו נמצאים לקראת פתיחתו של (בתקווה) יקום באטמן חדש. הפעם מתחת למסכה ייככב רוברט פאטינסון (Robert Pattinson) בבימויו של מאט ריבס (Matt Reeves). חבלי הלידה של הסרט היו ארוכים, מניסיון להמשיך את יקום ה-DCEU עם סרט בבימויו וכיכובו של בן אפלק (Ben Affleck) שנגנז ובמקומו החליטו ללחוץ על כפתור ה-Restart עם במאי חדש, תסריט חדש ובאטמן חדש לחלוטין. לאחר מכן הגיעה הקורונה שהשביתה את הפקת הסרט, ביחד עם שאר העולם, לצד הידבקות השחקן הראשי בנגיף, מה שהוביך לעיכובים משמעותיים. עכשיו, שנה לאחר התחלת הצילומים בפועל, הסתיימו רשמית צילומי הסרט.

הבמאי מאט ריבס שיחרר תמונה לרשתות החברתיות בה הוא מנציח את הרגע ההיסטורי, כפי שניתן לראות כאן:

הטריילר לסרט שוחרר מוקדם יותר השנה, בכנס ה-DC FanDome שהציג לנו לראשונה איך הגיבור במסכה ייראה בגילומו של אחד מהכוכבים היותר שנויים במחלוקת. אלו שלא עקבו אחרי הקריירה שלו לאחר הופעתו כערפד מנצנץ בסרטי דמדומים, זכו להפתעה עם תצוגה בוגרת ודרמטית שבה פאטינסון ינסה לתת אור חדש לאחת הדמויות האייקוניות ביותר בעולם התרבות. הסרט יתמקד בתחילת דרכו של ברוס ווין (Bruce Wayne) כבאטמן וידגיש את תוארו כ-"בלש הטוב בעולם". בנימה אישית, כיף לראות ברשימת הדמויות נבלים שלא זכינו לקבל הופעה קולנועית שלהן מאז שנות ה-90.

אל פאטינסון יצטרפו שלל כוכבים נוספים: אנדי סרקיס (Andy Serkis) כמשרת הנאמן אלפרד פניוורת' (Alfred Pennyworth), ג'פרי רייט (Jeffrey Wright) כשוטר ג'יימס גורדון (James Gordon), זואי קרביץ (Zoe Kravitz) תככב כסלינקה קייל/קאטוומן (Selina Kyle/Catwoman), קולין פארל (Colin Farrel) יגלם את הנבל הפינגווין (The Penguin) לצד פול דאנו (Paul Dano) בתפקיד הרידלר (The Riddler). אליהם יצטרפו ג'ון טרטורו (John Turturro) כקארמין פאלקון (Carmine Falcone), ראש אחת ממשפחות הפשע הידועות בגות'האם ופיטר סארסגארד (Peter Sarasgaard) כתובע המחוזי גיל קולסון (Gil Colson).

הסרט The Batman עתיד להגיע לבתי הקולנוע הקרובים לביתכם ב-4 במרץ 2022.

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י