הרשמה

חברת ASUS מכריזה על סדרת הטלפונים החדשה שלה

טלפוני גיימינג - כי למה לא?

הטלפון החדש מגיע עם מעבד SnapDragon 888, תמיכה ב-HDR ו-16GB של RAM

חברת Asus מציגה את הדור החדש של הניידים שלה ASUS ROG Phone 5. אם אתם תוהים איפה הרביעי בסדרה אז לא פספסתם כלום, כי הוא מעולם לא יצא: בסינית המספר 4 דומה למילה מוות ומהווה בגדול מזל רע, קצת כמו 13 במערב. לכן, רבים נמנעים מלהשתמש במספר הזה וכך גם עשו ASUS כאשר דילגו מהשלישי בסדרה לחמישי. הסדרה מגיעה עם שלושה דגמים: רגיל, Pro ו-Ultimate כאשר לצערי השניים האחרונים לא יימכרו בארץ.

הטלפון החדש מגיע עם מעבד SnapDragon 888 האימתני. לשם השוואה, הוא מציג ביצועים טובים יותר ב-35% מהמעבד הקיים בתוך Oculus Quest 2. המעבד כמובן תומך בטכנולוגיית 5G ומקורר באמצעות GameCool 5. המכשיר מגיע עם 16GB RAM, שזה בערך כמו מחשב גיימינג ממוצע ויכול להשפיע דרמטית על ביצועי המכשיר. המסך של ASUS ROG Phone 5 מגיע עם קצב ריענון של 144Hz וזמן תגובה של 1ms. המסך והמעבד תומכים ב-HDR ומסך מגע עם תגובתיות מהירה. בנוסף לכך, יש לו Delta-E קטן מ-1. רובכם ודאי תוהים מה זה Delta-E, בדיוק בשביל זה אני כאן.

המונח Delta-E מתייחס למרחק בין הגוונים הנראים לעין האנושית. המדד הנמוך ביותר שבו העין האנושית מסוגלת להבחין בין גוונים הוא 1 לפי המדד הזה. כלומר, שינוי של גוונים הקטן מאחד לא מורגש לעין האנושית ואילו שינוי של 1 הוא מה שהעין האנושית מסוגלת להבחין. מדד של Delta E קטן מאחד אומר שהמסך יכול להיות רגיש לשינויי צבעים שאפילו אינם ניתנים להבחנה בעין אנושית. זה אומר שהיכולות של הפיקסלים המרכיבים את המסך גבוהות מאוד, כמה גבוהות? רוב המסכים הניידים שיש כיום נעים בין 3 ל-6.

עוד ב-Vgames:

החברה הוסיפה גם מטריצה אחורית המאפשרת הצגת אנימציות בהתאם למצב המכשיר או להתרעות המערכת - או בקיצור, RGB גם לנייד, כי כידוע לכולנו, אין כזה דבר גיימינג בלי RGB. את כל המכשיר הזה מניעה סוללה עוצמתית של 6000mAh ונטענת מהר באמצעות כבל הטענה מהירה של 65 וואט. החברה טוענת כי המכשיר מספק חיסכון בסוללה של עד 67%. כדי להגיע ליעד הזה, השתמשה החברה במנגנוני חיסכון באנרגיה פסיביים המגבילות אפליקציות שאינן פעילות.

בקרת שליטה

לסדרת ASUS ROG Phone 5 יש 10 בקרות תנועה שונות, חלקם ממש מיוחדים כמו משיכה ודחיפה של המכשיר, וסיבוב של המכשיר כדי לשלוט בו כמו הגה למשל. דגמי ה-Pro וה-Ultimate מגיעים עם חיישני מגע אחוריים המזכירים את ההדקים של בקרי PlayStation או Xbox.

כדי להשלים את החוויה מבחינת סאונד, ASUS הטמיעו מערכת סאונד בשם GameFX הכוללת צמד רמקולים סימטריים המעבירים אפקטים צליליים מאוזנים. כדי להשלים את התמונה מציעה החברה סדרה של אוזניות המתאימות למכשירי ASUS ROG Phone 5 . אוזניות המשחק ROG Strix Go BT אלה אוזניות Over Ear עם טכנולוגיות לביטול רעשים. ROG Cetra II וסדרת ה-Core אלו אוזניות In Ear המאפשרים גם מצב Ambient המאפשר לשמוע את מה שמסביב. כמובן שיש גם בקר משחקים למי שלא מסתפק בשליטה המובנית במכשיר.

מכשירי ASUS ROG Phone 5 ינחתו בארץ לקראת סוף מרץ והמחיר המומלץ לצרכן הוא 4,699 לגרסת 16GB ו-4,299 לגרסת 12GB. על הנייר מדובר במפרט מרשים, נמתין לראות אם הוא גם אופה.

מה אתם חושבים על הטלפון החדש של ASUS? הרשים אתכם? שתפו אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אביחי חרמון - כתב תוכן

אביחי חרמון - כתב תוכן

משחק על: PC, VR

לא תנצחו אותי על: סימולטורים

המשחק שהגדיר לי את הילדות: וואלה היה מזמן לא זוכר... תן לחשוב על זה.

כשאני לא משחק אני: מציל את העולם מחייזרים ושדים

מסר לעולם: Hello World

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י