הרשמה

צפו בתמונות חדשות ומשופרות של Halo Infinite

משחק שהאיצו בו הוא רע לתמיד אבל משחק שנתנו לו את הזמן הוא בסופו של דבר טוב

סוף סוף Halo Infinite מזכיר משחק של הדור הבא

סטודיו 343Industries מגישים לנו הצצה נוספת אל המשחק הבא בסדרת Halo, כשהפעם הושם דגש על השיפורים הויזואלים הרבים שנעשו מאז סרטון הגיימפליי האחרון שהוצג לפני כשבעה חודשים במהלך ה-Xbox Game Showcase. מה שגרר בזמנו פידבק שלילי אדיר על הגרפיקה של המשחק שלדעת רבים נראתה כאילו נלקחה מהדור הקודם במקרה הטוב. התגובות השליליות היוו חלק מההחלטה של מיקרוסופט לדחות את שחרור המשחק, שתוכנן תחילה להיות כותר השקה לצד הדור החדש ולהיות אחד המשחקים הגדולים ביותר עבור ה-Series X/S.

כעת כאמור 343 משתפים אותנו בחלק מההתקדמות שנעשתה בעבודה על הנראות של המשחק. נראה שהמפתחת בהחלט מיישמת את הלקחים ומשתמשת בזמן שעומד לרשותה בחוכמה. התמונות מעלה לקוחות מתוך אותו שלב שנראה בסרטון הגיימפלי המאכזב של המשחק ותסכימו איתנו שהפעם הוא נראה הרבה יותר טוב. בין השאר ניתן לראות תאורה משופרת, מודלים וטקסטורות מפורטות יותר. אחד ההבדלים הגדולים הוא יישום של Ray Tracing, שלא הופיע כלל בגרסה המוקדמת יותר של המשחק. התמונות לקוחות מתוך גרסאת ה-PC של המשחק אבל ב-343 מסרו שהם מנהלים מעקב צמוד גם על גירסאות ה-Xbox ומקצה השיפורים ממש לא יפסח גם על שחקני הקונסולות.

לשם השוואה ניתן לראות למטה את סרטון הגיימפליי המקורי מ-Xbox Games Showcase

Halo Infinte צפוי להגיע ל-PC, ל-Xbox One ול-Xbox Series X/S בסתיו 2021, מאוחר יותר השנה. מצפים כמונו לכותר הבא בסדרה הותיקה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י