הרשמה

המשחק Pokemon Legends: Arceus הוכרז ל-Switch, יגיע ב-2022

פוקימון? בעולם פתוח???

המשחק החדש יכיל פוקימונים בטבע, קרבות בעולם הפתוח ואפשרות לתפוס פוקימונים ישירות בטבע

משחק הפוקימון עולם פתוח שכולנו רצינו ש-Gamefreak יכינו סוף סוף נמצא בפיתוח! המשחקֲֲֲֲ Pokemon Legends: Arceus הוכרז במסגרת אירוע הדיירקט האחרון של פוקימון והוא יתרחש במחוז סינו (Sinnoh), המחוז של משחקי הדור הרביעי. במשחק הזה אנחנו נשחק את מי שנראית כמו הדמות המרכזית של המשחקים המקוריים באותו הדור, כשהוא חוקר אזור ישן יותר של המחוז בו פוקימונים יכולים להסתובב חופשי בטבע. אנחנו עוד לא יודעים יותר מדי פרטים על הסיפור אבל הטריילר שהוצג לנו כן חשף פרטים חשובים לגבי המשחק החדש.

אנחנו נוכל לבחור אחד מבין שלושה פוקימונים התחלתיים: פוקימון האש Cyndaquil מדור 2 ומשחקי Gold, Silver ו-Crystal, פוקימון המים Oshawott מדור 5 ומשחקי Black and White ופוקימון העשב ראוולט מדור 6 ומשחקי Sun and Moon. זאת הפעם הראשונה שמשחקי פוקימון עושים דבר כזה ועם כל הכבוד לכך שהם נתנו לי את כל הפוקימונים האהובים עליי בתור פוקימונים התחלתיים, אני כנראה אלך על Cyndaquil.

בנוסף, נוכל לתפוס פוקימונים ישירות בטבע, ולהילחם בהם בטבע, כשאתם מנסים ליצור את ה-PokeDex הראשון עבור מחוז סינו. האנימציות נראות טוב יותר והשחקן יכול לבצע פעולות שונות במפה כמו להתגנב מאחורי פוקימונים מסוימים או לקפוץ ולהתגלגל. מיותר לציין שיש להם עוד עבודה לעשות עם הכנסת עוד פוקימונים לעולם של המשחק החדש, ליטוש הגרפיקה והאנימציות ואיזון הפוקימונים השונים שיופיעו במשחק, אבל זה בהחלט נראה כמו החלום הרטוב של כל מעריצי פוקימון באשר הם. אני לא יכול לחכות ולראות עוד פרטים בנוגע למשחק הזה.

מחכים גם אתם ל-Pokemon Legends: Arceus? רוצים לשמוע עוד פרטים עליו? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י