הרשמה

סוני עובדת על PSVR עבור ה-PS5

משקפיים חדשות עם הרבה חידושים, אבל ממש לא בקרוב...

סוני לא מוותרת על המציאות המדומה כל כך מהר

אמש, הודיעו ב-Sony על פיתוח של גרסאת הדור הבא של משקפי ה-VR שלה, ה-PSVR. הגרסא החדשה תותאם כמובן ל-PS5 ותציג ע"פ ענקית החומרה היפנית רזולוציה חדה הרבה יותר, מעקב משופר אחרי מיקום השחקן במרחב וגם שדה ראייה רחב יותר מזה של המשקפיים הנוכחיות, שכידוע מותאמות לקונסולת הדור הקודם. בנוסף על כל אלו נחשף שהמשקפיים החדשות יתחברו אל הקונסולה דרך חיבור אחד בלבד, זאת בניגוד לחיבור מסורבל יותר עבור המשקפיים הנוכחיות שכולל מספר כבלים שונים.

עם משקפי ה-PSVR החדשות יושק גם בקר חדש עבור הערכה. על פי Sony נלמדו המון לקחים מהתכנון של בקר ה-PSVR המקורי וייבצעו בו שיפורים רבים כאשר בין השאר הבקר החדש יהיה אגרונומי וידידותי יותר למשתמש וכן יציג חווית משחק חלקה הרבה יותר. בנוסף, הרבה מתכונות ה-Dualsense, השלט של ה-PS5 שלמרות דיווחים על לא מעט בעיות טכניות ואף תביעה ייצוגית בהתהוות, גרר תשבוחות רבות עבור החדשנות שבו יעשו את דרכן גם אל הבקר של ה-PSVR הבא. מה שצפוי להפוך את החוויה לעוצמתית אפילו יותר. למעשה Sony כבר רשמה כפטנט את טכנלוגיית ה-Inside Out Tracking שתאפשר לשלט לתפקד ללא חיישנים חיצוניים. מהרישומים ניתן לדלות כמה תמונות מעניינות, שאולי מופיעה בהם גרסה מוקדמת של השלט החדש. 

לצערנו נצטרך להתאזר בקצת סבלנות שכן הגרסה החדשה של ה-PSVR לא תגיע לשוק בשנה הקרובה וחוץ מזה לא ניתן תאריך יציאה קונרקטי עבור המשקפיים החדשות. לפחות זה ייתן לנו קצת זמן להתארגן על ה-PS5, מה שעדיין בלתי אפשרי גם כארבעה חודשים אחרי ההשקה.

מה איתכם? התנסיתם כבר ב-PSVR? ספרו לנו בתגובות מה אתם חושבים! 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י