הרשמה

סיקור לאן קהילת COD4!

זה היה יום שני קיצי, לח ויותר מהכל - חם. התחלנו בנסיעה באוטובוס (כי קו הרכבות היה בתיקונים באותו יום) לכיוון פתח-תקווה, למשרדי סמייל.מדיה שבצומת סגולה. כשהגענו למשרדים ראיתי בזווית העין את מנהל הקהילה השני, Infinity, וידעתי שהגעתי למקום הנכון. לאחר שנהנתי מהמזגן שמציע המקום ומכוס המים החינמית, נכנסתי לחדר בו יתבצע הלאן.

אין כמו מראה מלבב של אולג וניצן משחקים CS (ומפסידים) בחדר ענק וחשוך עם מחשבי ה-AMD Game! זוהרים בחושך. בהחלט, המחשבים של AMD הצליחו לעמוד בעומס, ולאחר תיקונים והחלפות כרטיסי מסך (שהביא איתו אור פרי שלנו!) הצלחנו להפעיל את COD4 בכל המחשבים, וההגדרות חגגו.

ובכן, הגיעו אנשים מכל הקהילות בארץ, המון אנשים טובים מויגיימס (שחלקם נטשו לטובת מפגש הסמאס שנערך בחדר הסמוך) וגם הגיע ענף ה-COD4 של המולטיגיימינג Insanity, שכיבד אותנו בנוכחותו, והוכיח את עצמו כקלאן מבוסס, טוב, ובאמת קלאן שמכיר את חבריו ויודע איך לשחק.

בלאן ערכנו משחקי 3 על 3 בטורניר די נרחב שלקח כשעתיים, בו כל חברי הקהילה זכו לשחק לפחות פעם אחת נגד חברם לקהילה. בלטו בנוכחותם Harkonnen ו-Mihje, יוצאי אחד הקלאנים הטובים בישראל, a1mmortals, שכעת נמצא בפגרה אך עדיין מוצא את הזמן לשחק פה ושם עם החבר'ה. ;)

היה לאן טוב, בריא, ומגבש. זכינו לראות את הקהילה מקרוב וממש להסתכל לתוכה. אני רוצה בזאת להודות ל-AlonTavor ואולג, שעזרו רבות בתמיכה הטכנית של האירוע, למנהלים שניהלו איתי את הפורום, לויגיימס - לעמוס, ניצן ואור. היה לאן נהדר, ועם מבט לעתיד, מקווה מאוד שנזכה ללאנים טובים וגדולים יותר - על מנת לפתח את הקהילה ב-100% נוספים.

* שכחתי את המצלמה בבית, זכיתם לתמונות מהפלאפון.

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    16:28 31.07.2008 | Ariadne Ariadne

    מה היה גודלו של הלאן?

  2. 2

       | פורסם ע"י