הרשמה

רג'י פילס-אמה: "הצלחת קונסולת ה-Switch הקלה עליי בהחלטתי לפרוש מהחברה"

זה לא שהיו לנו ציפיות נמוכות מהקונסולה של נינטנדו, אבל ההצלחה הכבירה כן הצליחה להפתיע אותנו.

הקונסולה מכרה כבר למעלה מ-80 מיליון יחידות - והיד עוד נטויה.

קונסולות ה-Switch של נינטנדו עומדת לחגוג את השנה הרביעית שלה בשוק, ומצב המכירות שלה פשוט מוכיח מחדש שהוא תמיד יכול להיות טוב יותר. לא מזמן מכירות ה-Switch עברו את המכירות של הקונסולה הקודמת של החברה, Nintendo 3DS, והפכה לקונסולה החמישית-הכי-נמכרת של נינטנדו בכל הזמנים - עם 80 מיליון (!) יחידות שנמכרו בכל העולם, ומספרים שממשיכים לעלות בכל רגע. רג'י פילס-אמה (Reggie Fils-Aime), לשעבר נשיא נינטנדו אמריקה וזה שהיה לו חלק גדול מאוד בהבאת קונסולת ה-Switch אל העולם, אמר שהוא אינו מופתע מההצלחה הכבירה שלה. "האמנתי שזה יהיה פשוט קסום כבר כשראיתי את האב-טיפוס של הקונסולה לפני המון שנים", אמר בריאיון ל-Gamertag Radio. נוסף על כך, ציין שהמטרה העיקרית הייתה ליצור קונסולה שתגרום לנו לקחת איתנו את חווית הגיימינג שלנו - לכל מקום אליו נלך.

רג'י ציין שההצלחה של ה-Switch הפכה את ההחלטה שלו לעזוב לקלה יותר, ושהוא ידע שנינטנדו תהיה במצב מצוין לשנים הבאות. "זו לא הייתה הפתעה בשבילי, ואני אומר זאת בגלל שבפעם הראשונה שראיתי את אב הטיפוס של Nintendo DS, הייתה לי צמרמורת. זיהיתי את הפוטנציאל מיד. בפעם הראשונה שהחזקתי שלט של Nintendo Wii ושיחקתי במשחקי הספורט, ידעתי שזה יהיה קסום. וביום שבו ישבתי עם מר איווטה (סאטורו איווטה, לשעבר מנכ"ל נינטנדו) והחזקנו אב-טיפוס של ה-Switch ודיברנו על הקונספט שלו - ידעתי גם כאן - שזה הולך להיות פשוט קסם".

עוד ב-Vgames:

רג'י ציין שתלונה של שחקן, לקוח של נינטנדו, הייתה אחד הדברים הכי מאירי עיניים בשבילם בזמן הפיתוח של הקונסולה. "התלונה הלכה ככה: 'אני נהנה, אני משחק במשחק שאני אוהב, אבל עכשיו אני צריך להפסיק כי אני הולך לעבודה או לבית הספר, ואני לא יכול לקחת את המשחק שלי איתי'. אז קונסולת ה-Switch, שנותנת את האפשרות לשחק במשחק הגדול של הטלויזיה ואז לעבור למצב נייד, פתרה את אחת הבעיות הכי גדולות של הצרכנים שלנו. זה היה הטריגר לפיתוח. היו כל-כך הרבה דברים חכמים אחרים שהחברה פיתחה, כמו תמיכה ב-Unreal וב-Unity, שבסופו של דבר גרמו להכל להתאחד יחד ולקרות."

"אז בסופו של דבר, זה היה ממש לא מפתיע שהקונסולה הצליחה ככה, וזה מה שהקל עליי בהחלטתי לפרוש מן התפקיד. ידעתי שהחברה תהיה במצב טוב לשנים הבאות", סיכם שוב פילס-אמה.

מה אתם חושבים על ההצלחה של ה-Switch - מפתיע או דווקא צפוי? ועל ההחלטה של מנכ"ל נינטנדו אמריקה לפרוש דווקא בשיא? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

גל כהן-ויינשטיין - כתבת תוכן

משחקת על: PS4, 3DS

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Mario Kart

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Assassin's creed II, Pokemon Emerald

כשאני לא משחקת אני: מתלוננת שאין לי זמן לשחק;

מסר לעולם: אם אתה חושב שאתה יכול לעשות את זה טוב יותר, תוכיח

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י