הרשמה

הקומיקאי קווין הארט מצטרף לסרט של Borderlands

השחקן שידוע בעיקר בזכות החוש הקומי שלו יגלם דווקא דמות רצינית

בחירה חכמה, או הימור מסוכן?

אתמול, יום שלישי, חברת ההפקות Lionsgate הכריזה כי הסטנדאפיסט והשחקן המוכר קווין הארט (Kevin Hart) יצטרף לסרט Borderlands, אשר מבוסס על סדרת המשחקים האהובה מבית Gearbox Software.

בעבר הוכרז כי השחקנית קייט בלאנשט (Cate Blanchett) תגלם את לילית' (Lilith), ציידת הכספות בעלת כוחות מיסטיים מיוחדים, וכעת, לפי דיווח מ-The Hollywood Reporter, יצטרף אליה קווין הארט בתור רולנד(Roland), גם הוא צייד כספות. לפי הדיווח, הארט, אשר ידוע בעיקר בגלל מופעי הסטנדאפ שלו והתפקידים הקומיים שהוא מגלם בסרטי קולנוע כמו Jumanji, Ride Along ו-Night School, "יכנס לתפקיד רציני יותר".

איליי רות'(Eli Roth), במאי הסרט שבעבר עבד על סרטים כמו Hostel ו-Cabin Fever Fame, הגיב להכרזה ואמר: "אני נרגש לעבוד ביחד עם הארט. Borderlands יתן לו תפקיד אחר ממה שהוא רגיל אליו, ואנחנו לא יכולים לחכות להלהיב את הצופים עם צד חדש של קווין אותו הם מעולם לא ראו. הוא הולך להיות רולנד נהדר".

רולנד הוא דמות ראשית בסדרת Borderlands. במשחק הראשון שחקנים יכלו לבחור בו כדמות בתפקיד החייל, אשר מומחה בעיקר ברובי סער ורובי ציד, ויכול להשתמש ברובה אוטומטי בתור היכולת המיוחדת שלו. במשחק השני, הוא מופיע בתור דמות שנלחמת לצד ציידי הכספות החדשים ועוזר להם לשרוד בכוכב של פנדורה.

נכון לעכשיו, אלו שני השחקנים היחידים שידוע כי יצטרפו לסרט של Borderlands, ואם העלילה תתמקד במשחק הראשון, זה אומר שנותר לנו לחכות ולראות מי יגלם דמויות כמו Mordecai הצלף המיומן, Brick הלוחם הקשוח או Claptrap הרובוט המציק. לא ידועים עוד פרטים נוספים על הסרט, אך אנחנו מאמינים שנתחיל לקבל יותר מידע כאשר הסרט יתחיל את הצילומים שלו. מה אתם חושבים על הליהוק של קווין הארט?

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י