הרשמה

אחרי חלוקה בחינם ב-Epic, השרתים של Battlefront 2 נפלו

זאת מלכודת!

אחרי ש-Star Wars Battlefront 2 חולק בחינם הגיע גל הבעיות שנמשך עד עכשיו

משחקים בחינם הם ברכה, אבל גם ברכות יכולות להגיע עם קללות משלהן. Star Wars Battlefront 2 מחולק בחינם כעת בחנות של Epic, אם עדיין לא עשיתם Claim למשחק, ניתן לעשות זאת עד ה-21 לחודש (יום חמישי). אלו שכן הורידו את המשחק דרך Epic, ככל הנראה, בדומה לשחקנים אחרים, נתקלו בבעיה להתחבר או לשחק במשחק. נכון לעכשיו השרתים של המשחק מתמודדים עם כמות גבוהה של שחקנים שמנסים להיכנס למשחק אך כל זה ללא הצלחה.

ההודעה בעמוד התמיכה של EA פירסם: "האם נתקלתם בהודעת שגיאה 623 או 918 ב-Star Wars Battlefront II? החזיקו חזק, אנחנו על זה! כמות אדירה של שחקנים הצטרפה במהלך השבוע החופשי שלנו ב-Epic Games Store ואנחנו מגדילים את כמות השרתים על מנת לקבל את כולכם ל-Battlefront." בהודעה נוספת שהתפרסמה בעמוד התמיכה שלשום נכתב: "אנחנו שמחים להודיע שהבעיה שמשפיעה על גודל השרתים של Star Wars Battlefront IIֲֲֲ  נפתרה. ברוכים הבאים לכלל השחקנים החדשים ותודה נוספת על הסבלנות שלהם! שהכח יהיה עמכם!" אבל לא פה נגמרה הבעיה כנראה, שחקנים רבים עדיין מדווחים על בעיות בתגובות לפוסט ובאתרים כמו Is the Service Down? וב-Down Center, עדיין ניתן לראות כמות דיווחים יחסית גבוהה כאשר 19 אחוז מהם אלו דיווחים על בעיות התחברות וכ-79 אחוזים אלו דיווחים על בעיות חיבור למשחקים. בנוסף לאלו, ישנם מספר דיווחים של ששחקנים שניסו להתחבר למשחק אך קבילו הודעה שהם קיבלו באן ונחסמו מהמשחק. EA הודיעה שהודעה זאת היא באג והיא נפתרת תוך זמן קצר.

המשחק בסופ"ש האחרון ככל הנראה גם ראה חזרה של שחקנים ישנים יותר למשחק אחרי אירוע Double XP שהיה בשבוע האחרון, דבר שגרר כמות גבוהה במיוחד של שחקנים שמנסים להתחבר למשחק ברגע אחד. האם כבר ביצעתם Claim לעותק שלכם? הצלחתם לשחק במשחק? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י