הרשמה

יקום הגיימינג של מלחמת הכוכבים ממשיך להתרחב

ניראה כי חברת EA עוד לא הראתה את כל מה שיש לה להציע

כידוע, BD-1 הוא עדיין הכי חמוד

רק לפני מספר ימים סיפרנו לכם שכל משחקי Star Wars החדשים שיושקו מעתה והלאה יושקו תחת המטריה של Lucasfilm Games. הידיעה הזאת עוד לא הספיקה לשקוע כשרק לפני מספר שעות דיווחנו לכם על משחק חדש של מלחמת הכוכבים אך הפעם להפתעתנו הוא מגיע מחברת Ubisoft ולא מ-EA כמו שהתרגלנו לראות בשנים האחרונות. אבל זה ממש לא אומר ש-Ubisoft הולכת להחליף את EA ולהפיק את כל משחקי סטאר וורס החדשים, כשמיד לאחר ההכרזה של Ubisoft חברות EA ו-Lucasfilm Games התייחסו יחד לעתיד יקום הגיימינג של סדרת הסרטים המצליחה והאהובה.

עוד ב-Vgames:

כאמור, לאחר ההכרזה של Ubisoft, חברת EA יצאה במספר הצהרות במקומות שונים על עתיד משחקי סטאר וורס שלה. בשנים האחורנות ועד היום, היה ל-EA רשיון אקסלוסיבי למותג סטאר וורס מדיסני (בעלי המותג) וזאת הסיבה שכל המשחקים אשר מבוססים על סדרת המשחק בשנים הארונות היום מביתה של EA. עם כניסה של Ubisoft ליקום הגיימינג של סטאר וורס, ניראה שהאקסלוסביות של EA פגה אך זה לא אומר שהיא מפיסקה לעבוד משחקים חדשים, כאשר רישון השימוש במותג זמין עבורם עד 2023, נכון לעכשיו. גם Lucasfilm Games וסגן הנשיא דאגלס רייאלי (Douglas Reilly) שלהם הצהירו שהם ממשיכים את עבודתם עם EA כרגיל. בראיון שסיפק דאגלס בנושא נאמר: "אנחנו גאים מאוד במשחקים שנוצרו יחד עם EA. אנחנו נמשיך לעבוד איתם כשמערכת היחסים שלנו מעולם לא הייתה חזק יותר מעכשיו."

רייאלי עוד אמר: "נכון לעכשיו אין לנו הרבה פרטים לשתף בהם אבל יש לנו מספר פרוייקטים בדרך בעזרת הצוותי הפיתוח המוכשרים של EA." הכרזה זאת מצטרפת לציוץ בעמוד הרישמי של EA בו היא מאשרת את עבודתה על עוד משחקי סטאר וורס.

מה דעתכם על זירת מלחמת הכוכבים שמתחממת? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י