הרשמה

האם בקרוב ניראה מנוי משפחתי עבור Game Pass?

כמה שחקנים, תשלום אחד

צעד קטן למיקרוסופט, צעד גדול לקהילת השחקנים

אמרתי את זה כבר בעבר ואני אמשיך לחזור על זה, שנת 2020 בעולם הגיימינג היא ללא ספק השנה של שירות ה-Game Pass של מיקורוסופט ו-Xbox. בשנה האחרונה השירות הפך מהילד השקט הממוצע שיושב בסוף הכיתה לביריון שנותן בראש לכל מי שבא מולו תוך כדי שהוא צובר עוד ועוד וכח וניהיה הדבר הכי חזק בסביבה. בשנה האחרונה ראינו עשרות משחקים מעולים שמצטרפים לשירות, לצד הצטרפותם של שירותי תוכן וגיימינג נוספים כמו Project xCloud ו-Disney+ ואפילו שירותים מתחרים כמו EA Play החליטו להצטרף לנטפליקס של המשחקים של Xbox שלא ניראה שמתכוון לעצור בזמן הקרוב.

פיל ספנסר (Phil Spencer) שמוכר גם "כאבא של Xbox" נשאל בחשבון הטוויטר שלו: "האם שקלתם (Xbox ופיל) לעשות מנוי משפחתי עבור Game Pass? משהו שדומה לדרך שבה Spotify ו-Apple מחייבות יותר על מנת לאפשר לעד 5 בני משפחה להשתמש בשירות." זאת ממש לא הפעם הראשונה שאנו שומעים שחקנים שרוצים את האפשרות למנוי שאמנם עולה מעט יותר ממנוי יחיד אך הוא מאפשר גישה לשירות למספר של שחקנים ויוצא יותר משתלם כלכלית בשורה התחתונה. ספנסר ענה לציוץ וכתב: "חשבנו על זה. זה משהו שאנחנו רוצים לעשות. זה יעזור מאוד לבתים ומשפחות עם כמה קונסולות. אני מעריך את הפידבק."

הציוץ של ספנסר לא נותן לנו יותר מידי אך הוא כן מגלה ש-Xbox אכן חושבים על הרעיון ורוצים לבצע אותו ואנחנו מקווים שזה אכן יצא לפועל. במקביל לציוץ של ספנסר, ה-Game Pass לא מפסיק לגדול כשהחודש הצטרפו אליו כמה משחקים טובים מאוד כמו Call of the Sea, Super Hot: Mind Control Delete ו-Among Us.

מה דעתכם על הרעיון של מנוי משפחתי ל-Game Pass? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    11:42 22.12.2020 | Thunder Cats Thunder Cats

    התחלתי לשחק ב-Call of the sea והוא מאוד מהנה! גיליתי אותו בטעות כשאישתי התלהבה מהטריילר והוא ממש זורם טוב
    זה הכיף בגיים פס הוא כל הזמן מפתיע אותך עם דברים שלא חשבתי שאני אשחק...

  2. 2

       | פורסם ע"י