הרשמה

מנהל בנינטנדו: "ה-Switch נמצאת באמצע מחזור החיים שלה"

הקונסולה של נינטנדו לא הולכת לשום מקום בזמן הקרוב

שלוש וחצי שנים עברו, שלוש וחצי שנים נשארו?

אחרי הכישלון המוחץ של קונסולת ה-Wii U, נינטנדו היו חייבים לעשות משהו חדש וטוב שיחזיר אליהם את עשרות מיליוני השחקנים שהם איבדו וכך בדיוק היה עם הגעתה של ה-Switch ולאחר מכן עם הגעתה של אחותה הקטנה ה-Switch Lite. זה לא סוד שאנחנו כאן במערכת מאוד אוהבים את הקונסולה ההיברידית של נינטנדו. כניראה שאנחנו ממש לא לבד בדעה הזאת כאשר רק בשבוע שעבר סיפרנו לכם שהאחיות למשפחת ה-Switch מכרו בחודש נובמבר בארצות הברית יותר יחידות מאשר כל קונסולה אחרת כשהן גוברות גם על קונסולות הדור הבא שהושקו באותם טווחי זמנים.

בראיון שקיים אתר Polygon עם הנשיא של נינטנדו באמריקה, דאג באוזר (Doug Bowser) נשאל האם צפוי להיחשף דגם משודרג של הסוויץ? באוזר ענה: "אנחנו מאמינים שאנחנו רק באמצע מחזור החיים של הפלטפורמה (Switch)". לבסוף באוזר אכן התייחס לנושא קצת פחות בעקיפין כשהוא אמר שזה לא משהו (קונסולה משודרגת) שנינטנדו מתמקדת בו בעתיד הקרוב מפני שהקונסולות עדיין מוכרות בצורה מעולה ומחזיקות בנתח שוק חזק ולכן אין סיבה להחליף אותן בדגם חדש. אנו רק נזכיר שגם סוני וגם מיקרוסופט חשפו באמצע מחזור החיים של הקונסולות שלהן, קונסולה חדשה עם חומרה משודרגת וזה משהו שגם נינטנדו יכולה לעשות בלי בעיה עם ה-Switch Pro (אם להאמין לשמועות לגביה).

על פי דבריו של באוזר אפשר להניח שאם אתם בעלי קונסולת Switch, יש לכם איתה לפחות עוד 3-4 שנים שיהיו מלאות בכיף ובמשחקים חדשים.
מה דעתכם על דבריו של נשיא נינטנדו באמריקה? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י