הרשמה

אחרי שנה של שקט, Tales of Arise מראה סימני חיים

לא קלה היא לא קלה דרכנו...

אחרי קצת יותר משנה של שקט, אחרי דחיה לזמן לא ידוע ושקט מופתי בכל הנוגע להליך הפיתוח, אנחנו מקבלים סימני חיים מהמפיק של הסדרה.

לפני כשנה וחצי, המשחק הבא בסדרת Tales of נחשף במהלך מסיבת העיתונאים של Microsoft ב-E3, זאת אחרי הרבה הדלפות שהחלו לצוץ בימים שלפני הכנס. המשחק תוכנן לצאת במהלך שנת 2020, אבל בעקבות הקורונה נדחה עד למועד לא ידוע, מאז הדחיה, חווינו לא מעט דחיות אחרות ובזמן שהתעשיה שגשגה לאורך השנה האחרונה בעקבות הסגרים השונים, מפתחות שונות חוו קשאי פיתוח במהלך השנה הזאת, מה שגרר לא מעט דחיות וביטולים.

היום אירע סטרים לכבוד 25 שנים לסדרת Tales of, סוף כל סוף שמענו מהאנשים שעומדים מאחורי המשחק. המפיק של הסדרה, יוסוקה טומיזאווה, חלק עדכון בנוגע לפיתוח של המשחק הבא בסדרה, Tales of Arise: "היום, אנחנו לא נוכל לחלוק מידע חדש בנוגע למשחק הבא שלנו בסדרה. הפיתוח המשיך למרות מה שמתרחש השנה, אבל שנה עברה מאז שיכולנו לחלוק מידע חדש, אז אני מעוניין להביע את התנצלותי לכולם פעם נוספת כאשר השנה מגיעה לקיצה."

טומיזאווה המשיך: "למרות שהיינו שקטים במיוחד לאורך 2020, אנחנו מתכננים לחלוק איתכם הרבה מידע חדש לאורך 2021. הפיתוח מתקדם טוב מאוד, אז אני מקווה שתוכלו לחכות רק עוד קצת עבור מידע חדש. אנחנו מכינים הרבה חדשות מדהימות שמעריצי הסדרה מסביב לעולם יתרגשו בנוגע אליהם, אז בבקשה אל תשכחו אותנו. היות והיום אנחנו חוגגים חצי יובל לסדרה, האם היום הוא נקודת מפנה? החלטנו לחגוג את חצי היובל עמכם במשך שנתיים, נשארה עוד שנה אחת ואני רוצה לומר כי החצי השני יתעלה על כל הציפיות שלכם. אני מתנצל על כך שלא אוכל להיכנס לפרטים נוספים היום, אבל אנחנו מכינים הרבה דברים מאחר ואתם מחכים, אז בבקשה הישארו עימנו ותמשיכו לתמוך."

Tales of Arise יהיה המשחק ה-17 בסדרת משחקי התפקידים של Tales of, המשחק כאמור ההוכרז עוד לפני שנה וחצי, מאז לא ראינו או שמענו מהמשחק ושנה הבאה כנראה תביא את יציאתו של המשחק הזה. האם אתם מחכים כמוני וכמו שמואל לעוד חדשות? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י