הרשמה

סיכום ההכרזות האחרונות של דיסני

במקום לשאול מה היה, יותר קל לשאול מה לא היה!

ספין-אופים, הכרזות מרגשות וקאמבקים מהעבר

אם הייתם עסוקים בהכרזות של ה-Game Awards או שהעדפתם בכלל לישון בלילה של יום חמישי והתעוררתם לעולם חדש מלא הכרזות- אתם לא לבד. נראה כאילו דיסני החליטו להעניק לנו מתנת נר ראשון מלהיבה במיוחד עם כל ההכרזות שמבטיחות ששנה כמו 2020 והחסך הקיצוני בתוכן שבאה עימה לעולם לא תחזור. כאן ננסה לרכז את כל ההכרזות הכי מרגשות מרעישות וחדשות שדיסני הפילו עלינו במהלך 12 שעות רצופות. תחזיקו חזק כי אפילו אני לא יודעת מאיפה להתחיל עם מבול הסדרות והסרטים שדיסני מכינים לנו בשנים הקרובות, ספוילר- זה יותר קרוב למבול של נח מאשר לגשמי העונה.

סדרות Marvel

וונדה-ויז'ן - WandaVision

הסדרה המסקרנת שתעקוב אחרי עלילותיהם של וונדה מקסימוף וויז'ן מקבלת טריילר חדש ומבלבל לא פחות לקראת היציאה בחודש הבא. הסדרה תעלה ב-Dinsey+ ב-15 בינואר 2021.

פאלקון וחייל החורף- The Falcon and The Winter Solider

אחרי אירועי Avengers: End Game המגן של קפטן אמריקה עובר לידיים חדשות. אחרי שראינו אותם משלבים כוחות לראשונה בקפטן אמריקה: מלחמת האזרחים, הצמד פאלקון וחייל החורף חוזרים בסדרה חדשה ויוצאים לפלס מורשת חדשה. אל הגיבורים המוכרים יחזור גם נבל מן העבר, אל תפספסו את הסדרה החדשה שתצא ל-Disney+ ב-19 במרץ 2021.

לוקי - Loki

אחרי אירועי Avengers: End Game הנבל האהוב חוזר אלינו בסדרה שמתרכזת איך לא- בעצמו. קיבלנו אתמול הצצה ראשונה לאל התחבולות ולמסע החדש שלו שלוקח אותו ואת הצופים למחוזות חדשים בעולם הענק של מארבל. הסדרה תעלה ב-Disney+ במאי 2021.

מה אם - What If?

אחת הסדרות הכי מסקרנות שעתידות להגיע היא הסדרה What If. הסדרה תעקוב אחרי מגוון אירועי קומיקס וסיפורים ששאלו "מה אם...", מה אם פגי קרטר הייתה זו שקיבלה את סרום חייל העל במקום סטיב רוג'רס, מה אם זה היה בכלל טצ'אלה שנחטף לחלל ונהיה חלק משומרי הגלקסיה, מה אם קפטן אמריקה היה זומבי?! תודו שהסתקרנתם. הסדרה עתידה להגיע בקיץ 2021, כמו שניחשתם היישר ל-Disney+.

הכרזות על סדרות נוספות בפיתוח

אם הסדרות האלו לא הספיקו לכם, בואו לראות מה צופן העתיד בסדרות מארבל שעתידות לצאת ל-Disney+. הוקאיי (Hawkeye), קלינט ברטון בכיכובו של ג'רמי רנר חוזר אל המסך הקטן והסדרה החדשה הולכת להציג לנו את היורשת שלו- קייט בישופ. מיס מארבל (Miss Marvel) חובבי משחק הנוקמים כבר קיבלו ההצה לקאמלה קאן ועכשיו היא מגיעה ליקום של מארבל. הענקית הירוקה (She Hulk), בת הדודה של ברוס באנר היא עורכת הדין ג'ניפר וולטרס וגם לה יש בעיות זעם לא קטנות. אחד ההפתעות הגדולות שהיו אתמול היו ההכרזה שטים רות' ששיחק את הנבל בסרט של האלק מ-2008 יחזור לתפקיד בסדרה החדשה וגם מארק רופאלו, האלק בכבודו ובעצמו יפציע בסדרה. מון נייט (Moon Knight), אנטי גיבור של מארבל שידוע בכוחות שקיבל מאל הירח מגיע אל המסך הקטן. על אף חרושת שמועות מסביב לתפקיד הראשי, לא הוכרז רשמית ליהוק לדמותו של מארק ספקטר. הפלישה הסודית (Secret Invasion) תחזיר את סמואל ל. ג'קסון למסך הקטן כמו גם את בן מנדלסון בתפקידו מהסרט קפטן מארבל. איירון הארט (Iron Heart) תכיר לנו את רירי וויליאמס, בחורה צעירה וגאונה שתעמוד מאחורי חליפת איירון מן מיוחדת משלה. ארמור וורס (Armor Wars) תעניק לדון צ'ינדל הזדמנות לחזור כג'יימס רודס אשר ינסה למנוע את זליגת הטכנולוגיה של טוני סטארק לידיים הלא נכונות.

סרטי Marvel

דוקטור סטריינג' 2 (Doctor Strange and the Multiverse of Madness)- סרט ההמשך לדוקטור סטריינג' יתקשר לסדרה של וונדה-ויז'ן ולסרט השלישי בסדרת ספיידרמן. צפוי להגיע לקולנוע ב-25 במרץ 2022.

שאנג צ'י ואגדת עשר הטבעות (Shang Chi and the Legend of Ten Rings)- הפקת הסרט הסתיימה והסרט צפוי לצאת ב-9 ביולי 2021.

קפטן מארבל 2 (2 Cptain Marvel)- סרט ההמשך ישלב את קאמלה קאן מהסדרה החדשה שעתידה לצאת מיס מארבל, ועתיד לצאת ב-11 בנובמבר 2022.

הנצחיים (Enternal)- צפוי לצאת לבתי הקולנוע ב-5 בנומבר 2021.

ת'ור אהבה ורעם (Thor Love and Thunder)- הסרט שצפוי לצאת ב-6 במאי 2022, והוכרז רשמית כי כריסטיאן בייל ישחק את הנבל גור הרוצח האלים. אם אתה לא מת גיבור אתה הופך לנבל, מישהו?

אנטמן והצרעה: קוונטומאניקה- הסרט השלישי של אנטמן הוכרז באירוע ויכלול את הנבל קאנג הכובש.

ארבעת המופלאים- אחד הרגעים המלהיבים ביותר באירוע היה ההכרזה על סרט בפיתוח של ארבעת המופלאים, עכשיו רשמית תחת ה-MCU. על הסרט אחראי ג'ון ווטס שביים את סרטי ספיידרמן האחרונים.

סרט כריסמס ספיישל של שומרי הגלקסיה- הסרט ייצא ישירות אל דיסני + וג'יימס גאן יחזור לכיסא הבמאי.

Lucasfilm- Star Wars

אנדור - Andor

הסדרה תעקוב אחרי קסיאן אנדור (דייגו לונה) מהסרט Rouge One ותעניק לנו הצצה לחייו של הסוכן החשאי של המחתרת לפני אירועי הסרט. אל דייגו לונה יצטרפו סטלן סקרסגראד וכוכבים נוספים במותחן החדש מבית לוקאספילם. הסדרה תשודר ב-Disney+.

אובי וואן קנובי- Obi Wan Kenobi

הפרוייקט הוכרז לפני מספר שנים, אבל אחת החדשות המרעישות של הערב הייתה חזרתו של היידן קריסטנסן לתפקיד דארת' ויידר והוא יככב לצד יואן מקרגור בתפקיד הראשי. מדובר בקאמבק של הצמד מאז סרטי הפריקוולים בשנות ה-2000 המוקדמות. העלילה תתרחש כעשור לאחר אירועי "נקמת הסית'". הסדרה תשודר ב-Disney+.

Rouge Squadron

לוקספילם הכריזו על סרט חדש שעתיד לצאת בחג המולד 2023, בבימויה של פטי ג'נקינס שהייתה אחראית על שתי סרטי וונדר-וומן האחרונים. תחממו מנועים ותהיו מוכנים להצטרף להרפתקה.

סדרות נוספות

אשוקה (Ahsoka) רוזריו דוסון תחזור לגלם את דמותה של אסוקה טנו בספין אוף לסדרה המצליחה "המנדלוריאן". ספין אוף נוסף למנדלוריאן היא Rangers of the New Republic, שתי הסדרות יופקו על ידי מפיקי המנדלוריאן- ג'ון פאברו ודייב פילוני. Bad Batch היא סדרת אנימציה חדשה שתעקוב אחרי קבוצת עלית של משובטים שהכרנו לראשונה בסרט "מלחמת המשובטים" כשהם מנווטים בגלקסיה לאחרי אירועי הסדרה. סדרת אנימציה נוספת של סטאר וורס תיהיה Visions שתביא סדרת סיפורים קצרים שתחגוג את מורשת מלחמת הכוכבים באמצעות אמנות האנימה היפנית. לנדו (Lando), הסדרה תעקוב אחרי לנדו קלריסיאן, אחד מהדמויות הבלתי נשכחות ביקום של מלחמת הכוכבים. ההכרזה לא ציינה האם דונלד גלובר יחזור לגלם את הגיבור עם הגלימה. A Droid Story היא סדרה חדשה שתתרכז בגיבורים האמיתיים של יקום מלחמת הכוכבים- הדרוידס. סדרה מסקרנת נוספת שהוכרזה היא The Acolyte, סדרת דרמה מיסתורין שתתרחש שנים לפני עלילות משפחת סקיווקר ותתרכז בסודות המסתוריים של הצד האפל של הפורס.

בנוסף, לוקאספילם הודיעו על סרט נוסף ביקום מלחמת הכוכבים שעתיד לצאת לקולנועים בבימויו של לא אחר מטאיקה ואטיטי (Taika Waititi) שהיה אחראי על שני סרטי ת'ור האחרונים. בקיצור, יש הרבה מקומות חדשים לחקור בגלקסיה רחוקה מאוד.

מה אתם חושבים על גל ההכרזות? ספרו לנו בתגובות לאיזה סרט או סדרה אתם הכי מצפים!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י