הרשמה

מטרה מפוארת: Loki חודש לעונה שנייה ב-+Disney

הסדרה האהובה חוזרת לעונה שנייה!

המטרה המפוארת של מארוול היא לתת לנו כמה שיותר טום הידלסטון

אגיד זאת כבר על ההתחלה כדי להרגיע את כולם - לא ייאמרו פה ספוילרים בשום צורה! היום שודר הפרק השישי והאחרון של Loki, סדרת ה-+Disney השלישית של Marvel ולפי תגובות הקהל גם האהובה ביותר עד כה. הסדרה הראשונה - WandaVision, תתקשר באופן ישיר לסרט Doctor Strange: Multiverse of Madness, בעוד שהסדרה השנייה - Falcon and the Winter Soldier, תתקשר לסרט רביעי של Captain America שאושר כי נמצא בפיתוח. הרבה מעריצים (וביניהם אני ושיר) תהו איך Loki יתקשר בסופו של דבר לתמונה הגדולה יותר שה-MCU מנסה להציג, ונראה שהתשובה בידינו - Loki היא הסדרה הראשונה של מארוול בדיסני+ שמקבלת עונה שנייה!

ההכרזה הגיעה בזמן קטע הקרדיטים של הפרק השישי, כאשר לפתע הופיעה תמונה של דף ועליה חותמת עם הכיתוב "לוקי יחזור בעונה 2". מעריצים מיד יזהו את הקריצה לכיתוב שאנחנו נוהגים לראות בסוף סרטי ה-MCU כאשר מוכרז כי הדמות הראשית של אותו סרט תופיע גם בסרט עתידי כלשהו. כך או כך, זה תמיד כיף לראות סדרה אהובה חוזרת לעונה שנייה עם פוטנציאל להמשיך את קווי העלילה שלא נסגרו בעונה הראשונה או ללכת למקומות פרועים ומטורפים יותר ממה שיצא לנו לראות.

Loki: New Trailer Released Ahead of Its June 2021 Premiere Date - IGN

אז לאן ממשיכים מכאן? אנחנו לא מאמינים שנשמע שוב על הסדרה לפחות עד ששאר הסדרות המתוכננות של Marvel יצאו. בחודש הבא אנחנו צפויים לקבל את הסדרה ?What if אשר כל פרק יציג קווי עלילה שהיו קורים אילולא אירועים מסוימים לא היו מתרחשים או מתרחשים בצורה טיפה שונה. מה היה קורה אם קילמונגר היה מציל את טוני סטארק מהפצצות שנפלו עליו בסרט הראשון של איירון מן? מה היה קורה אם פגי קרטר הייתה הופכת לקפטן אמריקה במקום סטיב? נשמע הזוי, ואנחנו פשוט מתים לראות איך זה יצא. אחריה אנחנו צפויים לקבל את הסדרה על Hawkeye, אך לא ידוע מה נמצא מעבר לכך. נצטרך לחכות ולראות, אבל עד אז נשמח לשמוע מכם - מה אתם חושבים על הסדרות של מארוול? האם הם עמדו בציפיות שלכם? התעלו עליהן? ספרו לנו בתגובות!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י