הרשמה

אפקט הדומינו: Everspace 2 דוחה את השקת ה-Early Access שלו לינואר

מה שמפתחת אחת עושה להמון מפתחות אחרות...

״אנחנו יודעים שיש הרבה חפיפה בין קהלי המעריצים של המשחק שלנו ושל Cyberpunk 2077 (ובצוות שלנו)״

כשהעלאתי לעמוד הפייסבוק שלנו את הכתבה בנוגע לדחייה של העדכון הבא של Path of Exile בעקבות הדחייה של Cyberpunk 2077 לדצמבר, נתתי לה את הכותרת: ״אפקט הדומינו?״, בציפייה שבאמת נראה עוד משחקים זזים כדי לא להתנגש באחד המשחקים הגדולים של 2020. זה נראה שצדקתי: Rockfish Games הודיעה אתמול כי המשחק הבא שלה, Everspace 2, שהיה אמור לצאת ב-Early Access באמצע דצמבר יידחה וייצא רק בשנה הבאה - בינואר 2021.

בהודעה לתומכים שלה ב-Kickstarter היא כתבה: ״בואו נתייחס לסייבר פיל שבחדר, ההשקה של Cyberpunk 2077 בדיוק נדחתה ל-10 בדצמבר - מכה קשה לתוכניות שלנו להשיק את Everspace 2 ב-Early Access באמצע דצמבר. לא רק שכל אתר חדשות גיימינג ויוצר/ת תוכן יסקרו את מה שהוא כנראה, אחד ממשחקי ה-AAA הכי מצופים בהיסטוריה, אנחנו גם יודעים שיש חפיפה בין שני קהלי המעריצים של המשחקים הללו (ובצוות שלנו)״. 

מייקל שאדה, המנכ״ל של Rockfish התייחס לנושא ואמר: ״להעביר את Everspace לקונסולות הדור הקודם היה אתגר רציני בשבילנו, אז אנחנו רק יכולים לתאר לעצמנו איזה אתגר עצום זה להעביר משחק כמו Cyberpunk 2077 לקונסולות ה-Xbox One וה-PS4. לצערנו, זו גם מכה רצינית לכל משחק אחר שיוצא באותו השבוע...אנחנו יודעים שמעריצי Everspace 2 יהיו מאוכזבים, אבל להתחרות באחד המשחקים הכי מצופים בהיסטוריה של משחקי וידאו הוא לא צעד חכם.

אתם חושבים שנראה עוד משחקים נדחים בקרוב? שתפו אותנו!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

שמואל מקונן - עורך ראשי (בדימוס)

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    15:32 02.11.2020 | WarFox89 WarFox89

    לול יש להם לפחות ביצים לבוא ולומר בגלוי ש להוציא כל משחק לא משנה כמה הוא גדול או קטן בסמיכות כל כך קרובה ל-CP2077 זאת יריית התאבדות עצמית... [טוב נו כבר חפרתי עם זה בכל כתבה נכון !?] אני עדיין מנסה לחשוב מה יוביסופט חשבו לעצמם .... התעלומה הזאת לא נותנת לי מנוח.

    PS- שחכת לסגור ציטוט בסוף הכתבה :)

  2. 2

       | פורסם ע"י