הרשמה

חברת Rockstar Games רכשה את הסטודיו המפתח של Crackdown 2

גם Rockstar Games מרחיבה אופקים

מפתחי Crackdown עוברים דירה

נראה שעונת הרכישות של אולפני פיתוח ע"י חברות ענקיות רק ממשיכה. אחרי הרכישה המפתיעה של ZeniMax ע"י Microsoft, כעת נראה שגם Rockstar Games מחפשת להרחיב את הטריטוריה שלה, לאחר דיווח כי המפיצה רכשה את הסטודיו Ruffian Games, אשר היה אחראי על תהליך הפיתוח של משחקי Crackdown 2 ו-3, ושינתה את שמו ל-Rockstar Dundee.

הדיווח מגיע ממשתמש טוויטר ששם לב לתוספת של סטודיו חדש בעמוד הקריירה של Rockstar Games עוד בחודש ספטמבר, אך הציוץ לא קיבל יותר מדי תשומת לב ורק עכשיו התפוצץ בכל רחבי הרשת. לאחר בדיקת הנושא, מסתבר שמסמכים משפטיים על רכישת החברה ושינוי השם שלה זמינים לקריאה כאן, עם הוכחה כי אכן מדובר ב-Ruffian Games. הודעה רשמית מרוקסטאר לא התקבלה ולכן לא ידוע באיזה סכום נרכש הסטודיו או מה התוכניות של המפיצה עבורו, אך אנחנו בטוחים שזה יתברר בעתיד הקרוב.

עקב העובדה כי הסטודיו עבד בעבר על Halo: The Master Chief Collection והצהיר לפני שנה כי הוא עובד בשיתוף פעולה עם Rockstar על כותרים מסתוריים, רבים קיוו כי מדובר בחידוש כלשהו עבור Red Dead Redemption המקורי או לפחות לקלאסיקה אחרת מהמפיצה. לאחר שהוכרז כי GTA V צפוי להגיע לקונסולות הדור-הבא, כנראה שהסטודיו יהיה חלק מפיתוח הפורט, אך עכשיו שהם חלק מרוקסטאר אנחנו מקווים כי זה מעיד שיש להם תוכניות לעוד חידושים בעתיד. 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

גיא דהן - עורך תוכן

גיא דהן - עורך תוכן

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    18:41 14.10.2020 | WarFox89 WarFox89

    שזה אומר שיש לנו עכשיו 5 סטודיואים מאוד גדולים ועיקריים של רוקסטאר שמבוססים בממלכה המאוחדת [דנדי, לונדון, לידס, לינקולן ו-Rockstar North].
    מרשים מאוד - גוד סייף דה קויין D:

  2. 2

       | פורסם ע"י