הרשמה

אחרי כמעט שנה: The Outer Worlds נוחת ב-Steam

כותר התפקידים המצליח שובר את הבלעדיות עם EPIC

Valve צריכים להתעורר על החיים שלהם...

לאחר שבחנות של Epic נהנו מבלעדיות של משחק ה-RPG בחלל המוערך של  Obsidian Entertainment למשך כמעט שנה מאז יציאתו הודיעה היום המפתחת בחשבון הטוויטר שלה שהמשחק יגיע סוף סוף גם לפלטפורמת Steam של Valve. המשחק ינחת ב-Steam ב-23 לאוקטובר, בעוד כשבועיים מהיום. להזכירכם, The Outer Worlds הוא משחק תפקידים בחלל בו נגייס שורה של פורעי חוק ונצא איתם למשימות שונות בין כוכבים ועולמות שונים, כשכמובן ברקע מתנהלת מלחמה בין שני ארגונים השואפים להשיג עליונות במערכת השמש. מלחמה שגיבור המשחק יהפוך לציר משמעותי ממנה.

המשחק התקבל בביקורות חיוביות מאד עם יציאתו כשהן משבחות את עולם המשחק הצבעוני, הדמויות העמוקות והקווסטים המרתקים. גם גיא שלנו התלהב מאד מהמשחק ונתן לו ציון גבוה מאוד, ובנימה אישית אגיד לכם שקשה לא להסכים איתו. כרגע לא ידוע אם גם ה-DLC של המשחק Peril on Gorgon יגיע גם הוא לחנות הגדולה, אבל ניתן להניח שכן.

The Outer Worlds הוא עוד משחק שנקלע למאבק של Epic להפוך לפלטפורמה המובילה על המחשב האישי ובכך להדיח את Steam שנהנתה שנים מהתואר כס המלכות הזה. לאחרונה, משחקים רבים שמגיעים למחשב האישי נמצאים בבלעדיות זמנית יחסית ממושכת בחנות המשחקים של Epic ורואים אור בשאר הפלטפורמות רק לאחר מכן, כשמשחקים מסוימים אף נשארים בלעדיים בחנות של Epic לצמיתות. נכון לעכשיו המשחק הגדול ביותר הבא שצפוי לצאת קודם בחנות של Epic הוא Watch Dogs: Legion של Ubisoft. המשחק מגיע אלינו ב-29 לאוקטובר וכרגע יהיה זמין רק דרך החנות של Epic או Uplay.

באיזה צד אתם במלחמה בין Epic ל-Steam? האם חיכיתם לשחק ב-The Outer Worlds והמשחק גרם לכם להתקין את החנות של Epic בזמנו או שמא תנסו את המשחק רק עכשיו? ספרו לנו בתגובות! 

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י