הרשמה

התחלנו: Ghost of Tsushima ירוץ ב-60 פריימים לשנייה ב-PS5

הדרך בה אנחנו *אמורים* לשחק את המשחק

הציוץ של החברה גם ציין שזמני הטעינה עומדים להשתפר עוד יותר

אחרי מה שהיה נראה כחודשים של שתיקה, זה נראה שסוני סוף סוף מאפשרת לעצמה ולמפתחים של משחקיה לדבר על ה-PS5 והפיצ'רים שהוא ייתן למשחקי ה-PS4 שירוצו עליו. לאחר הדיווח שלנו על מנגנון התאימות לאחור של החברה שלמעט העובדה שהוא לא יתמוך בדורות ה-PS3 ומטה, הוא נשמע פשוט פנומנלי, אנחנו מקבלים הצצה ראשונה לאיך ה-PS5 ישפר את משחקי ה-PS4. ואיזה משחק יהיה יותר טוב לפתוח איתו מאשר המשחק הבלעדי האחרון של סוני לדור השמיני של הקונסולות: Ghost of Tsushima.

בציוץ מעמוד הטוויטר הרשמי של החברה, היא מנתה את השיפורים שה-PS5 יוכל לספק לאנשים שישחקו את המשחק הנהדר שלהם על הקונסולה החדשה. השיפורים כוללים זמני טעינה טובים יותר, את האפשרות להעביר את השמירה שלהם מה-PS4 וגולת הכותרת - משחקיות של 60 פריימים לשנייה. להזכירכם, על ה-PS4 הייתה את האופציה לשחק על ביצועים לא נעולים ל-30 פריימים לשנייה ב-1080p אם היה לכם PS4 Pro, אבל הפיצ'ר הזה לא עבד כמו שצריך כשהיו נפילו חדות בביצועים והמשחק לא התקרב אפילו ל-50 פריימים לשנייה רוב הזמן.

אנחנו מקווים שנראה עוד משחקים מקבלים הודעות מהסוג הזה ובראשם כמובן: Bloodborne. המשחק המדהים של From Software רץ ב-30 פריימים לשנייה על ה-PS4 Pro והיינו שמחים לראות את המשחק מקבל פאץ' לריצה ב-60 פריימים לשנייה וזמני טעינה מהירים יותר על ה-PS5.

מה אתם חושבים על החדשות הללו? נשמח לשמוע אתכם!

*רוצים לקבל את כל החדשות החמות ישר לנייד? הצטרפו לערוץ הטלגרם של Vgames!*

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י