הרשמה

כמות המנויים לשירות Xbox Game Pass עלתה ב50% בחמישה חודשים בלבד

ל-Xbox Game Pass יש כבר מעל ל-15 מיליון משתמשים רשומים

השירות של מיקרוסופט לא עוצר! האם צריכים להתחיל לפחד בסוני?

שירות ה-Game Pass של מיקרוספט ממשיך לבסס את מעמדו כקלף הכי חזק של מיקרוסופט במלחמת הקונסולות של הדור הבא, הפעם אנחנו נחשפים לנתונים החדשים של מספר המנויים לשירות שחצה בחודש ספטמבר את רף 15 מיליון המשתמשים! עלייה של כ-5 מיליון מאז חודש אפריל האחרון אז עמד השירות על 10 מיליון משתתפים. מדובר כאמור בקפיצה של חמישים אחוז ואלו בטח חדשות טובות ל-Microsoft. ניתן ליחס את העלייה המסיבית הזו לנגיף הקורונה, שסגר משפחות וגיימרים רבים בביתם (הפעם שלא מרצון). מה שבאופן טבעי העלה את הצריכה של בידור ביתי וכמובן צריכה של משחקי מחשב. למרות זאת, אסור לשכוח שגם לענקית המחשבים עצמה מגיע כאן קרדיט. שכן היא שיפרה רבות את ההיצע של השירות בחודשים האחרונים והפכה אותו לעסקה כדאית של ממש. מנויי השירות קיבלו לאחרונה כמה כותרים גדולים כמו Resident Evil 7 ואפילו את Red Dead Redemption 2 למספר חודשים.

ניתן לצפות שההיצע של שירות ה-Game Pass רק ימשיך ויגדל לאור העבודה שמיקרוספט רכשה השבוע את תאגיד Zenimax, שהוא כמובן חברת האם של Bethesda. האחראית על כמה מהכותרים הגדולים ביותר בעולם הגיימינג כולל Fallout, The Elder Scrolls ו-DOOM. עסקה שהרעידה את עולם הגיימינג וצפויה לתת   ל-Xbox Series X תנופה רצינית. צעד משמעותי נוסף הוא ההודעה של מיקרוספט על כך ששירות ה-Game Pass יכלול בתוכו גם את שירות ה-EA Access.

במקביל להתעצמות ה-Xbox Game Pass, נראה שמיקרוסופט לא שוכחת את שירות ה-xCloud ועדיין מנסה להביא אותו בכל הכוח אל ה-IOS. שירות משחקי הענן המסקרן של החברה נתקל בהתנגדות מיריבתה משכבר הימים, כאשר רק בחודש שעבר דיווחנו לכם ש-Apple מתנגדת בכל תוקף לתמוך ב-xCloude במכשירים שלה. כעת לאחר שהגיע לשירות ה-Xbox Game Pass לפני כשבוע מוסר פיל ספנסר (Phil Spencer) ראש חטיבת ה-Xbox ב-Microsoft ולמעשה הפטרון של הקונסולה שחלום ה-xCloud על מכשירי Apple עודנו חי וקיים. כשטען בפני רשת החדשות CNBC ש-Microsoft עדיין עושה את כל המאמצים לשם כך. אנחנו במערכת ממשיכים לפנטז. 

מה אתכם? האם אתם כבר מנויים ל-Xbox Game Pass? האם החדשות האחרונות גרמו לכם לשקול רכישה של המנוי או אפילו של Xbox Series X? נשמח שתספרו לנו בתגובות!

 

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י