הרשמה

סיכום אירוע ה-Playstation 5 Showcase

מה קיבלנו היום?

אחרי המתנה לא קצרה במיוחד בין האירוע הקודם לנוכחי, מה בעצם ראינו היום?

עברו קצת יותר מ-3 חודשים מאז שקיבלנו את החשיפה של ה-Playstation 5, ההצגה עצמה לא היתה ארוכה במיוחד, אבל קיבלנו כל כך הרבה בכל כך מעט זמן. ראינו לא מעט משחקים שעתידים לצאת לקונסולה בשנה הראשונה שלה בשוק, קיבלנו את העיצוב של הקונסולה ובסך הכל נהנינו לראות את ההצגה. לפני כחודש קיבלנו אירוע State of Play שסיפק מספר עדכונים עבור משחקים שעתידים לצאת עוד בדור הנוכחי ומעט ממה שצפוי בדור הבא, אבל הצגה סיפקה מעט מאוד אפילו כשסוני הנמיכה ציפיות. אתמול בלילה סוני שידרה אירוע חדש שלה, כשרובנו ציפינו להכרזה רשמית על המחיר ותאריך היציאה של הקונסולה החדשה, בעיקר לאחר ההכרזה של מיקרוסופט. אז מה בעצם קיבלנו אתמול בערב? בואו נגלה!

Final Fantasy XVI

אוקי, דפקתי כנראה צווחת התרגשות קלה לאור ההכרזה הבאה. משחק חדש בסדרת משחקי התפקידים הוותיקה Final Fantasy הוכרז! המשחק הבא יתרחש במה שנראה כמו ימי הביניים ויכלול מה שנראה כמו אבירים מול לוחמים שמזכירים את הברבארים (רכובים בין היתר על צ'וקובואים), לא הרבה יותר מדי ידוע לנו על העלילה שעושה רושם כי סובבת סביב משפחת מלוכה ושני אנשים שנמצאים במאבק אחד מול השני. אין עדיין תאריך יציאה אבל אנחנו במערכת מאוד מתרגשים כמובן (שמואל היה בטירוף).

Marvel's Spider-Man: Miles Morales

אז אם באירוע הקודם של סוני בתחילת הקיץ קיבלנו את ההכרזה על המשחק, כעת אנחנו מקבלים הצגת משחקיות קצרה ממנו. בריאן הורטון (Brian Horton) מ-Insomniac Games, מספר במהלך ההצגה כי האירועים של המשחק מתרחשים כשנה לאחר האירועים של המשחק הקודם, כאשר הבית הנוכחי של מיילס בהרלם, נמצא בסכנה.

היום בנוסף לטריילר, סוני משחררים הודעה בבלוג שלהם כי המשחק יגיע לא רק ל-Playstation 5, אלא גם ל-Playstation 4 ויעלה כ-50$ כאשר גרסא שכוללת את המשחק הראשון ל-Playstation 5 עם מקצה שיפורים תעלה כ-70$ ביום ההשקה של הקונסולה.

Hogwarts Legacy

הכרזה שלא בדיוק ידענו לצפות לה, במהלך האירוע קיבלנו טריילר עבור משחק מהיקום של Harry Potter שיקרא Hogwarts Legacy. המשחק, כמובן, עומד להתמקד בהוגוורטס, בית הספר לקוסמים ויתרחש במאה ה-19, כשהדמות שלנו מחזיקה את המפתח לסודות עתיקים שמאיימים להרוס את עולם הקסם. לא ידוע לנו שום דבר מעבר לכך, אבל המשחק עומד לצאת ל-Playstation 5 במהלך 2021.

Call Of Duty: Black Ops Cold War

הגיימפליי (המאוד סינמטי יש לציין) הבא הוא למשחק שאנחנו כבר יודעים עליו, הסצינה שאנחנו מקבלים מתרחשת בטורקיה כאשר צוות Black Ops שמורכב על ידי פראנק וודז, אלכס מייסון וראסל אדלר, כאשר הם במשימת התנקשות במטרה בעלת חשיבות גבוהה.

בנוסף, נציג Treyarch באירוע אמר כי יהיה ניתן להוריד ולשחק באלפא של המולטיפלייר כבר החל ממחר למשך כל הסופ"ש הקרוב! בהחלט יש למה לצפות.

Resident Evil: Village

אז בשלב הזה קצת השתקתי את שאר החבר'ה שצפו יחד איתי באירוע. טריילר נוסף ומסקרן במיוחד עבור המשחק הבא בסדרת משחקי האימה Resident Evil. הטריילר מתחיל עם אית'ן, גיבור המשחק הקודם, כאשר הוא מתעורר לצלצול טלפון ומה שנראה כמו טרוריסטים בשירות של כריס רדפילד (כריס מה קרה??) כשהם חוטפים את אית'ן. הטריילר מציג עוד מספר דברים כמו את האישה הזקנה שהוצגה לשניה אחת בטריילר הקודם, האנשי זאב, והצגה קצת יותר ויזואלית של הסיפור שמושמע בתחילת הטריילר הקודם. המשחק עדיין לא מקבל תאריך שחרור מדויק אבל יגיע ב-2021 ל-Playstation 5, ה-Xbox Series X ו-Steam.

DEATHLOOP

כעת אנחנו מקבלים עוד טריילר משחקיות כיפי עבור המשחק המצופה של Arkane Studios יחד עם תקופת שחרור כללית חדשה אחרי הדחיה, ברבע השני של 2021.

Devil May Cry 5 Special Edition

הנה משחק שהושק כבר לפני שנה וקצת, כשהוא מקבל כעת גרסא מיוחדת להשקה של ה-Playstation 5 (באופן דיגיטלי כרגע) ועכשיו יהיה ניתן גם לשחק בתור ורג'יל. מוזמנים לקרוא את הביקורת של שמואל למשחק כאן.

Oddworld Soulstorm

לורן לאנינג (Lorne Lanning), המנהל היצירתי של Oddworld Soulstorm, מציג עוד מעט מהמשחקיות של המשחק, על הדרך מספר כי הכל מתאפשר בעזרת הכח של ה-Playstation 5. עדיין תאריך השחרור אך המשחק יהיה אקסלוסיבי ל-PS4/PS5 לתקופה ולמחשב.

Five Nights at Freddy's Security Breach

הטריילר לא מציג לנו יותר מדי חוץ ממה שככל הנראה תהיה הסביבה שבה המשחק יתרחש, כאשר לפתע רואים פסל ענק של פרדי ולאחריו Jump-Scare קלאסי. ולאחר מכן ההכרזה על הטייטל, אין תאריך שחרור אך אנחנו יודעים שהמשחק יגיע ל-Playstation ולמחשב בעתיד.

Demon's Souls

עוד רימייק מצופה במיוחד (ומבוקש במיוחד על ידי הקהל), Demon's Souls מקבל טריילר משחקיות מאוד מקיף עד לרגע המוות של השחקן, כל זה יחד עם הצצה להאויבים חדשים ואיזורים שונים של המשחק. המשחק עדיין לא מקבל תאריך יציאה אבל אנחנו יודעים כי יהיה אקסלוסיבי לזמן מוגבל עבור ה-Playstation 5 וכי יגיע בעתיד גם למחשב!

Fortnite

טריילר קצר שנועד להודיע לנו כי כמצופה, Fortnite עושה גם הוא את דרכו לקונסולת ה-Playstation 5 ויגיע בהשקת הקונסולה.

PS Plus Collection

כרגע אנחנו מקבלים הכרזה על בונוס עבור משתמשי PS Plus בדמות של אוסף משחקים אשר מוגדרים כמשחקים "מגדירי דור" שיהיו ניתנים להורדה בשחרור של ה-Playstation 5, בין המשחקים ניתן למצוא כותרים אהובים כמו God Of War, Bloodborne, Monster Hunter: World, Final Fantasy XV, Persona 5 ועוד.

תאריך השקה ומחיר

הרגע שלו כמעט כולם חיכו בקוצר רוח (במיוחד אחרי ההכרזה של מיקרוסופט בתחילת השבוע), תאריך ההשקה של ה-Playstation 5 הוא ה-19 לנובמבר (באותו יום יחד עם Cyberpunk 2077), המחיר של הגרסא הדיגיטלית והגרסא הפיזית (עם ובלי הכונן דיסקים), יהיו 399$ ו-499$, המחיר בארץ כמובן עוד לא ידוע, אך נדאג לעדכן אתכם ברגע שנדע.

ופה ההצגה מגיעה ל... לא, רגע, יש לנו עוד הכרזה אחת אחרונה וחביבה במיוחד לאירוע היום!

God of War: Ragnarok

והנה ההכרזה שהרבה אנשים חיכו לה (עוד באירוע הקודם של סוני): המשחק הבא בסדרת God of War הוכרז והוא ייקרא Ragnarok. בטיזר קצר שהציג לנו את הסמל המוכר של הסדרה, קיבלנו את שם המשחק יחד עם ההכרזה כי המשחק יצא עוד ב-2021.

ופה הגיע האירוע לסיומו, קיבלנו המון טריילרים, רובם למשחקים שהוכרזו עוד באירוע הקודם של סוני, אבל קיבלנו הכרזה מרגשת במיוחד כי Final Fantasy XVI יגיע ל-Playstation 5 באופן אקסלוסיבי (הקונסולה PS5, בקטן היה ניתן לראות גם כי המשחק מגיע למחשב), קיבלנו טריילרים חדשים עבור משחקים מצופים במיוחד כמו Resident Evil 8, או משחקיות עבור משחקים שאנחנו מחכים להם במיוחד כמו Marvel's Spider-Man: Miles Morales, בנוסף לתאריך השקה והמחיר.

מתרגשים לקראת היציאה של ה-PS5? מוזמנים לספר לנו בתגובות!

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י