הרשמה

יוצרי Fall Guys הגלו צ'יטרים לאי-שרדות מיוחד בשבילם

פתרון יצירתי כנגד הרמאים עד העדכון הבא של המשחק שמבטיח להילחם בבעיה

גם לכם נמאס מהתערבויות הפקה ורמאים? גם ליוצרי Fall Guys!

אם תמיד חלמתם שהשעועית המגודלת בתחפושת שצנחה מהשמיים בדיוק בשביל לחטוף את הניצחון מידייכם תקבל את מה שמגיע לה אתם תשמחו לשמוע על הפתרון של מפתחי Fall Guys לבעיה- אי מיוחד שמאגד את כל הרמאים להתחרות אחד נגד השני.

המפתחת Mediatonic, היוצרת של הלהיט הגדול של הקיץ- Fall Guys גילתה דרך הטוויטר שכחלק מהמלחמה בצ'יטרים הם הגלו בסודיות את אותם רמאים לאי מיוחד בו הם נלחמו אחד בשני על כתר הצ'יטרים המפוקפק. בציוץ הרשמי של עמוד הטוויטר שלהם, המפתחת סיפרה על התוכנה שעבדה מאחורי הקלעים וזיהתה את השחקנים הזדוניים, ובמקום לתת להם באן, הם סומנו והועברו ל-"אי הרמאים" במשחק הבא שלהם בכדי להתמודד על הכתר מלא רגשות האשמה וחרטה יחד עם רמאים אחרים. 

הסרטונים הבאים שפרוסמו ב-Reddit ואז ציוצו בחשבון הרשמי של המשחק חושפים את המשחק המשותף של הצ'יטרים ולא ברור אם צריך לצחוק או לבכות על צורת המשחק הלא ספורטיבית שמקלקלת את החוויה יותר מקולה חמה בשיא הקיץ הישראלי.

הרעיון הזדוני והמבדר אמנם מהווה פתרון מצוין, אך לעיתים לצערנו או לשמחתו לא היו מספיק רמאים בכדי לפתוח לובי מיוחד לאי הידוע לשמצה. גם במקרה הזה המפתחת לא נשארה חייבת והשאירה רמאים ליפול ללופ נצחי בזמן חיפוש משחק בלובי. כלומר, ניתן לסווג כרמאי כל מי שהתלונן בימים האחרונים על כך שהוא נופל בבור ללא תחתית כאילו הוא אויב סוג ז' של ד"ר סטריינג'.

בעקבות הגידול ההולך ומתגבר בכמות הסרטונים מאי הרמאים שהאירו את המשחק באור שלילי, אי הרמאים נסגר. אך אל דאגה כי יוצרי Fall Guys הבטיחו פתרון משמעותי יותר לבעיה בעדכון שיצא בשעות האחרונות "Big Yeetus and Anti-Cheatus", באמצעות שיפור והגדלת טווח הזיהוי של מנגנון הרמאות שלהם לכמות גדולה יותר של משתמשים.

המפתחת Mediatonic לא לבד במלחמה נגד הצ'יטרים, בשבועות האחרונים דיווחנו על מלחמה של Rockstar כנגד צ'יטרים ב-GTA  ועל הפעולות של Activision כנגד אתרי מכירת צ'יטים ל-Warzone ואלה חדשות מצוינות לכל שחקני האונליין ולקהילה בכלל. 

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י