הרשמה

תפתחו יומנים- Sony הכריזה על אירוע ברביעי הקרוב

האירוע יתקיים בשעה 23:00 שעון ישראל וישודר ב-Youtube וב-Twitch

האם סוף סוף נגלה את הסוד השמור ביותר מאז המתכון של קוקה קולה - מה המחיר של הקונסולה?

ביוני 2020 חשפה Sony לעולם לאחר שנים של ציפיה את הקונסולה החדשה שלה Playstation 5 בגרסא הדיגיטלית ובגרסאת הדיסקים שלה, בנוסף לחשיפת השלט החדש וחלק מהמשחקים שיגיעו לדור הבא של הקונסולה כמו משחק ההמשך של Horizon Zero Dawn וההרחבה העצמאית ל-Spider Man שתעקוב אחרי  Miles Morales, סוני השאירה כמה קלפים צמוד לחזה כמו מחיר הקונסולה ותאריך ההשקה הרשמי. האם ברביעי יגיע סוף סוף הרגע הנכסף בו נקבל את התשובות לשאלות אלו?

סוני אישרה כי ברביעי הקרוב ה-16/9 בשעה 23:00 שעון ישראל היא תחשוף באירוע נוסף חלק מהמשחקים הבאים שמגיעים בדיוק בזמן להשקת הדור הבא של הקונסולה ומעבר לה. האירוע יערך כארבעים דקות ובו יוצגו משחקים של המפתחת Worldwide Studios שבבעלותה של סוני ותחתיה יושבים חלק מחברות המשחקים הטובות ביותר שיש כיום כמו Naughty Dog, Insomanic, Santa Monica Studio ועוד רבים וטובים. למרות ההתרגשות לקראת ההכרזות על המשחקים המצופים, מעריצים רבים מחכים לתשובות לשאלות החשובות באמת- מה יהיו המחירים ומתי נוכל להזמין את הקונסולה הנחשקת?

שאלת המחיר עולה שוב ושוב בימים האחרונים, בייחוד לאחר ההכרזה הרשמית של Microsoft על מחירי קונסולת ה-Xbox בעקבות ההדלפה. תאריך ההשקה לא הוכרז גם כן, מלבד הכותרת הכללית של תקופת החגים שיכולה לנוע בין נובמבר לדצמבר 2020. בעבר, סוני הודיעה כי בעקבות משבר הקורונה מספר העותקים שיצאו בזמן חלון ההשקה יהיו מוגבלים. ייתכן כי סוני המתינו לראות כיצד המתחרה הולכת לתמחר את הדור הבא שלה לפני חשיפת המחיר בכדי לשמור על התחרות במכירות. 

למרות שסוני לא אישרו עדיין האם השאלות הללו יענו באירוע, הודלפה אתמול תכולת האריזה אשר תגיע ביחד עם הקונסולה: כבל HDMI, שלט ה-DualSense החדש של הקונסולה, מעמד, כבל החשמל וכבל USB. כמו כן, ההדלפה אישרה את הדיווח שהעלנו פה בעבר על כך ש- Astro's Playroom שזכינו לראות באירוע הקודם כחלק מהצגת היכולות החדשניות של השלט יותקן מראש על כונן ה-825GB SSD של הקונסולה. כפי שניתן לראות לפי ההדלפה, אין שוני משמעותי בתכולת הקופסה בין הגרסא הדיגיטלית לגרסאת הדיסק.

במידה והמחירים ותאריך ההשקה ייחשפו בהצגה ברביעי הקרוב, כל מה שנותר יהיה להמתין להכרזה הרשמית של ישפאר בנוגע למחירים לצרכן הישראלי ותאריך ההשקה בארץ. נוכל רק לקוות שהמחיר של שתי הגרסאות של הקונסולה יתנו תחרות חזקה ל-Xbox ולמחיר המפתיע שמוצע לצרכן הישראלי.

 

 

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

    17:24 13.09.2020 | DrizziTx DrizziTx

    אני לא מבין המהומה על המחיר, מי שנורא רוצה, 100$ לכאן או לכאן זה מה שישנה?
    גם אם מסתכלים על העבר ניתן לראות מה המחיר הממוצע, וזהו ... אנשים מחפשים על מה להתלונן.

    אם היה מחיר היו שואלים למה לא מראים משחקים ... נראה מה ישאלו כשסוני תתיתן מחיר :)

  2. 2

       | פורסם ע"י