הרשמה

האם Gods and Monsters של Ubisoft משנה שם?

אבל יותר חשוב מכך, האם המשחק כבר מוכן לשחרור?

על פי דירוג גיל חדש למשחק של יוביסופט, מתקבל הרושם כי הטייטל של המשחק המצופה השתנה

ההצגה הראשונה של Gods and Monsters הייתה ממש לא מזמן: בכנס E3 2019, ההצגה של Ubisoft הגיעה לסיומה, אבל לא לפני שקיבלנו טריילר ראשון לכותר חדש לחלוטין של החברה הצרפתית. בטריילר קיבלנו הצצה למשהו חדש לחלוטין שלא ראינו לפני כן מהחברה, כשהסגנון של המשחק הזכיר ללא מעט מאיתנו את הגרפיקה של Breath of the Wild, וידענו כי תאריך השחרור היה אמור להיות בפברואר 2020. אך עוד באוקטובר של 2019, לפני שהעולם נכנס למשבר הקורונה, יוביסופט הודיעה כי מספר משחקים שלה נדחו לשנת התקציב הבאה שתסתיים במרץ 2021, ביניהם גם Gods and Monsters.

הילוך מהיר להיום, ו-Immortals: Fenyx Rising, משחק חדש מ-Ubisoft ולא מוכרז, מקבל דירוג גיל על ידי הגוף האחראי לכך בטאיוואן (Taiwan Digital Game Rating Committee) עבור ה-Playstation 4, Xbox One, Nintendo Switch וה-PC. הסיבה לכך שאנשים בטוחים כי מדובר בשם חדש עבור Gods and Monsters היא בעקבות כך שמוקדם יותר השנה, build מוקדם של המשחק דלף ל-Google Stadia, בזמנו Ubisoft אמרו כי בשלב מאוחר יותר יוכלו לשתף פרטים נוספים, בנוסף, הודיעו כי השם של המשחק הוא לא Gods and Monsters יותר.

ב-Ubisoft Forward האחרון לא קיבלנו כלל מידע חדש בנוגע למשחק, אך הציפייה היא כי נשמע יותר פרטים (וכנראה אישור רשמי בנוגע לשם המשחק) באירוע הבא של Ubisoft. האירוע הבא, ככל הנראה, עתיד להיות בספטמבר הקרוב, מה שאומר כי ההכרזה הרשמית לא רחוקה בכלל, וכל שנותר הוא לחכות לה.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י