הרשמה

הסרט Dune נחשף בתמונות חדשות

הדמויות של Dune נחשפות ביחד עם תאריך לטריילר לסרט המד"ב הגדול של 2020

מגזין Empire מעניק לנו הצצה נוספת על הדמויות ועל העולם של חולית

Dune (חולית) היא אחת מסאגות ספרי המד"ב הגדולות והוותיקות ביותר, שעל בסיסה נוצרה קלאסיקה גדולה לא פחות- מלחמת הכוכבים. במשך השנים יצאו מספר גרסאות שניסו להביא למסך הגדול את העלילה של חולית, ועכשיו אנחנו מקבלים חשיפה נוספת לדמויות בגרסא הקולנועית החדשה של דניס וילנב (בלייד ראנר 2049, המפגש, אסירים) שאמורה לצאת בדצמבר הקרוב. עוד אושר כי הסרט של וילנב יחולק לשני חלקים, מה שלטענת וילנב יאפשר לו לעבד את הספר בצורה הטובה ביותר.

מגזין Empire חשף את שערי חודש אוקטובר שלו עם וריאציות שונות ובזכותם אנחנו מקבלים הצצה לדמויות.

בשער של בית אריטדיס אנחנו יכולים לראות את הדוכס לטו אריטדיס (אוסקר אייזק), הגבירה ג'סיקה (רבקה פרגסון) ואת בנם פול אריטדיס (טימות'י שאלמה), הדמות הראשית בסדרה. לצידם עומד גורני האלק (ג'וש ברולין) אחד מלוחמיו הנאמנים של הדוכס. השער השני מציג לנו את הדררים (Fremen), קבוצת נוודי המדבר החיים באראקיס, צ'אני (זנדאייה), סטילגאר (חוויאר ברדאם), דנקן אידהו (ג'ייסון מומואה) ולאייט קיינס (שרון דאנקן-ברוסטר). 

חולית מגוללת את סיפורו של פול אטרידיס, בן אצולה שמגיע ביחד עם משפחתו לעמוד בראש כוכב הלכת המדברי המסוכן ארקיס, המקור ל"סם", החומר היקר ביותר ביקום. ארקיס טומנת סכנות רבות איתן פול יצטרך להתמודד, הן בתנאי השטח הגיאוגרפים הקשים שלה והן בידי משחקי כוח ושליטה של גורמים אפלים מבית ומחוץ.

התמונות החדשות מצטרפות לחשיפה הראשונה שקיבלנו במאי ממגזין Vanity Fair.

לקאסט עטור הכוכבים יצטרפו גם דייב באטיסטה, סטלן סקרסגרד ורבים נוספים אשר תמונותיהם מהסרט עדיין לא נחשפו אך מתוך הדלפות נזכה לראותם לראשונה בטריילר החדש.

הטריילר הרשמי יצא בימים האחרונים לבתי הקולנוע בהקרנה מיוחדת לפני טנט (Tenet) של כריסטופר נולאן, אך מקורות אישרו שייצא בהפצה עולמית ב-9 בספטמבר. כעת וילנב פועל במרץ לסיים לערוך את הסרט בנוסף לצילומי השלמה שאפתניים בבודפשט ברגעים אלו ממש.

כל מה שנותר הוא להחזיק אצבעות שב-18 בדצמבר 2020 נזכה לראות את הסרט בקולנוע.

שיר כהן - כתבת תוכן

שיר כהן - כתבת תוכן

משחקת על: PS4

בחיים לא תנצחו אותי ב: Icy Tower

המשחק שהגדיר לי את הילדות: ג'אז הארנב

כשאני לא משחקת אני: סטודנטית עייפה

מסר לעולם: עדיף כישלון מפואר מחלומות במגירה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י