הרשמה

צפו בטריילר חדש למשחק/אלבום מטאל, Of Bird and Cage

האיכות בינלאומית, הפרויקט כחול-לבן

המשחק/אלבום צפוי לצאת ב-2021, כשאמנים מפורסמים מכל העולם הולכים להשתתף בו

Of Bird and Cage הוא אחד המשחקים הכי מעניינים שיצא לי לעקוב אחריהם בשנים האחרונות. למה? שתי סיבות עיקריות: הראשונה, וזה גם גילוי נאות קטן, מדובר בפרויקט של אחד מהיוצרים המוזיקלים שאני יותר מעריך ושמח שיצא לי להכיר ולעבוד איתו פנים אל פנים, ארנולד נסיס. הסיבה השנייה היא כי מדובר באלבום רוק ומטאל שלם המועבר אלינו בצורה של משחק וידאו. היוצרים והמפתחים של המשחק בסטודיו Capricia Productions רצו ליצור אלבום מטאל שלם במדיה שלא הכרנו בעבר, לאחר שכבר ראינו שירים בקליפים, מחזות זמר ועוד.

את הטריילר החדש למשחק, החברים בסטודיו הציגו במסגרת אירוע Gamescom השנה. בן שמואלוף, אחד מהמייסדים של Capricia, אמר: "אחרי 5 שנים של עבודה על המשחק, אנחנו מתרגשים להציג לכם את הטריילר ולהודיע שהמשחק ייצא בקרוב. בעוד שאנחנו לא יכולים לתת לכם תאריך יציאה מדויק, אנחנו יכולים לומר שהמשחק יגיע בחלק המוקדם של 2021". שמואלוף עוד הוסיף כי ניתן לשחק את המשחק בצורה מלאה, המוזיקה כבר הוקלטה והם עובדים על גיהוץ של באגים וליטוש המשחק.

אז יכול להיות שהבנתם את זה כבר מהגילוי נאות שלי, אבל המשחק הוא פרויקט ישראלי חובק עולם כשתוכלו למצוא בו אמנים כמו מייק לפונד מ-Symphony X, רוב וואן דר לו מ-Epica, דני וורסנופ מ-Asking Alexandria ועוד המון אמנים נהדרים שבאו לתת את הקול ואת הנגינה שלהם לפרויקט הנהדר הזה.

מה אתם חושבים על הפרויקט המסקרן הזה? הייתם רוצים לשמוע עוד עליו? שתפו אותנו בתגובות!

שמואל מקונן - עורך ראשי

שמואל מקונן - עורך ראשי

משחק על: PC, 3DS, PS5, Xbox Series X, Nintendo Switch, Oculus Quest 2

בחיים לא תנצחו אותי ב: Street Fighter, Killer Instinct, Super Smash Bros.

המשחק שהגדיר לי את הילדות: קרב קשה בין Chrono Trigger ל-Mega Man X.

כשאני לא משחק אני: עובד. לצערי.

מסר לעולם: 10000xp של אמת, אפס מורא.

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י