הרשמה

הסטודיו Bioware משתף עדכון על פיתוחו של Dragon Age 4

Bioware מכניסה אותנו אל מאחורי הקלעים של כותר התפקידים המצופה

פרצופים מוכרים, מפלצות חדשות

בהפתעה מאוד נעימה במהלך אירוע ה-Gamescom Night Live, הסטודיו Bioware עלה עם סרטון שנותן לנו את ההצצה הכי טובה שקיבלנו על Dragon Age 4 עד כה.

הסרטון מציג לנו את צוות המשחק שמשתף בתחושות שלהם על הפרוייקט, עם הצצות לאזורים חדשים במשחק כמו סביבה יפהפייה שנבנתה כולה בעזרת קסם ועיר אורבנית ענקית. כמו כן הסרטון מציג מבט ראשון לכמה מהמפלצות החדשות מולם נתמודד ומי שנראה כמו דוריאן (Dorian) המכשף המשופם מ-Dragon Age: Inquisition לצד איזבלה (Isabella) הנוכלת מ-Dragon Age 2, אשר כנראה ילוו אותנו במסע הבא ש-Bioware בונה עבורנו. 

הסרטון בנוי כמעט כולו מראיונות עם מפתחי המשחק, פעלולנים ואמנים, אך מציג גם קטעים קצרים ביותר של גיימפליי, קרבות ואנימציות שבנויים באב-טיפוס מוקדם מאוד של המשחק עצמו. נראה שה-Dragon Age 4 נמצא רחוק מאוד מאיתנו, אבל נחמד לדעת שהפיתוח מתקדם כמו שצריך וש-Bioware יודעים כמה המעריצים ממתינים למשחק הבא בסדרת משחקי התפקידים האהובה. ועם זאת, הסטודיו נטה לאכזב במספר הכותרים האחרונים שהשיק, ביניהם Mass Effect: Andromeda ו-Anthem, לאחר שבעיות פיתוח והחלטות עיצוב שנויות במחלוקת הופיעו עוד ביציאתו של Dragon Age: Inquisition, אי שם ב-2014. אנחנו מקווים שהסטודיו יקח את הזמן שהוא צריך כדי לספק לנו משחק שיעמוד בציפיות ויהיה "אפוי" מבחינה טכנית, בשונה מהפרויקטים האחרונים שלו.

גיא דהן - עורך ראשי

גיא דהן - עורך ראשי

משחק על: PC בעיקר, על העצבים בשאר הזמן

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: Point& Click

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit ו-Star Wars: Racer

כשאני לא משחק אני: ישן

מסר לעולם: זה בסדר גמור לא לאהוב משחק מסוים, אבל זה לא בסדר לשנוא את מי שאוהב אותו

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י