הרשמה

המשחק Guild Wars 2 מקבל הרחבה שלישית ומגיע ל-Steam

המפקד יכול לעקוף קנטאור בריצה, אבל מה עם דרקון?

8 שנים אחרי יציאת המשחק, הוא עומד להגיע לסטים ולקבל הרחבה חדשה!

8 שנים עברו מאז Guild Wars 2 יצא, ומשחק ה-MMO המצליח עדיין פעיל עם יותר מ-13 מיליון שחקנים רשומים ויותר מחצי מיליון שחקנים מתחברים באופן יום יומי, כשעל פי רישומים באינטרנט המשחק ממוקם במקום השביעי מבחינת קהילה פעילה במשחק. עבר קצת זמן מאז הפעם האחרונה שהמשחק קיבל עדכון גדול ברמה כלשהי, אבל עכשיו, 8 שנים לאחר צאת המשחק בפעם הראשונה, המשחק עומד סוף כל סוף להגיע ל-Steam בחודש נובמבר הקרוב. בנוסף, 3 שנים מאז שיצאה ההרחבה האחרונה למשחק, ההרחבה השלישית תגיע בשנה הבאה.

היום ArenaNet שחררה טיזר טריילר להרחבה הגדולה הבאה שלה שעומד להיקרא End of Dragons. ההרחבה תיקח שחקנים לאי אשר מופשע ממה שנראה כמו תרבות אסיאתית ב-Cantha, אי שנראה בכלל ב-Guild Wars הראשון, מעבר לכך, לא ידוע לנו הרבה על ההרחבה - כמובן שדרקונים עומדים לקחת חלק בהרחבה הזאת (אם השם לא הסגיר כבר את הנושא), אבל המפתחת לא משחררת הרבה מידע בנוגע להרחבה המדוברת.

בנוסף לחדשות על ההרחבה, כמו שהוזכר קודם, המשחק עומד להגיע ל-Steam בקרוב (נובמבר הקרוב), אבל עושה רושם כי שחקנים קיימים של המשחקים לא יהיו מסוגלים לבצע מעבר למשחק דרך Steam. המשחק יצא ב-2012 ומאז מתנהל עם ה-launcher שלו ועושה רושם כי ArenaNet לא מתכוונת לוותר עליו בקלות. לבסוף, המשחק קיבל עדכון אתמול עבור שחקנים בעלי ההרחבה של Path of Fire שמאפשרת לשחקנים לקחת את ה-skimmer (סוג של שפירית) שלהם לצלילה מתחת למים.

שחקנים קיימים? מחכים עכשיו שהמשחק יגיע ל-Steam? מתרגשים להרחבה הבאה, מאסתם במשחק ומחכים כבר ל-Guild Wars 3 בעצם? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות.

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י