הרשמה

המשחק The Lord of the Rings: Gollum מקבל טיזר טריילר חדש

We wants it, we needs it!

טריילר חדש עבור המשחק המצופה בעולם של שר הטבעות עלה לרשת והוא מציג משחק יפהפה במיוחד.

Daedalic Entertainment הינו סטודיו ומפיץ גרמני של משחקי מחשב, כשהמשחקים שבגללם שמם באמת נודע הם בעיקרם משחקי Point and click. הסטודיו מוכר במיוחד עבור סדרות המשחקים כמו Deponia ו-Dark Eye. לכן היינו קצת מופתעים שנה שעברה כאשר הם הודיעו על הפיתוח של Lord of the Rings: Gollum, משחק אקשן הרפתקני ושאפתני במיוחד עבור הסטודיו, אבל היום אנחנו מתחילים כבר לראות תוצאות!

הטריילר מתחיל עם הצגה של העולם, ככל הנראה המאורה של גולום, מציגים תקריב על דגים מתים ומספר חריטות על הקירות של המאורה. לאחר מכן ניתן לראות את גולום יוצא מהמאורה כאשר ממרחק ניתן לראות את הר האבדון (או אם תרצו, הר הגזירה) ואת מה שנראה כמו העורבים של סאורון (מישהו זוכר את התרגום הנכון ל-crebain בעברית? הם היו בצורת עורבים...) עפים ברקע כאשר גולום מתחבא מהם. לאחר מכן הטריילר נגמר וניתן לראות את הלוגו של המשחק.

מיותר לציין שהטריילר נראה נהדר ומקומו של המשחק בדור הבא של הקונסולות, נותר רק לחכות לעוד סרטוני משחקיות בהמשך. כל מה שאנחנו יודעים כרגע הוא שמדובר במשחק אקשן הרפתקאות, בנוסף, הגולום שיהיה מוצג במשחק יהיה מבוסס יותר על הספרים של טולקין ופחות על הסרטים של פיטר ג'קסון. המשחק ככל הנראה יהיה באורך של כ-20 שעות, המשחק יהיה מחולק לפרקים ויהיה אפשר לבחור אם לשחק בגולום או בסמיגול, לפיצול האישיות של גולום יש קונפליקטים ובכל סוף פרק יהיה צריך לבצע בחירה עבור אחת מהישויות.

בנוסף, עמוד הטוויטר של הסטודיו נתן לנו הצצה לכמה תמונות של המשחק שצפוי לצאת לקונסולות הדור הבא ולמחשב האישי ב-2021. את התמונות תוכלו לראות כאן למטה.

מחכים בקוצר רוח למשחק כמונו? מוזמנים לשתף אותנו בתגובות!




 








 

אור יהודה סגל - כתב תוכן

אור יהודה סגל - כתב תוכן

משחק על: PC, Nintendo Switch, Ps4, PsVita (ושאר שאריות של דורות קודמים)

בחיים לא תנצחו אותי ב: PVE, אין מצב שתנצחו אותי!

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Star Wars: Shadows Of The Empire

כשאני לא משחק אני: סטודנט להנדסה, צילום

מסר לעולם: UP, UP, DOWN, DOWN, LEFT, RIGHT, LEFT, RIGHT, B, A, START

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י