הרשמה

פרטים חדשים על Call Of Duty: Black Ops Cold War נחשפים

פרטים חדשים על המשחק נחשפים יומיים לפני חשיפתו

המלחמה הקרה מתחילה להתחמם

אחרי שאנו מחכים כבר חודשים רבים, ביום חמישי קיבלנו את טריילר הכרזה הרישמי של Activision עבור המשחק החדש בסדרת Call of Duty שיקח אותנו לימי המלחמה הקרה. הטריילר הציג לנו בקצרה את האירועים שהובילו למלחמה הקרה והוא בעצם משמש כסיפור רקע/הקדמה לאירועי המשחק. בסוף הטריילר הוצג בקצרה התאריך של יום רביעי הקרוב ה-26.8, שבו על פי ההשערות, אנו צפויים לקבל את החשיפה המלאה של המשחק. כמה שעות אחרי יציאת הטריילר, חשבון הטוויטר של סדרת המשחקים פירסם עוד טיזר קצר לקראת החשיפה שתתקיים השבוע.

היום נחשפים עוד קצת פרטים חדשים על המשחק. הראשון הוא שכמו המשחקים האחרונים בסדרת Call of Duty גם Black Ops: Cold War ימכר במחשב באופן אקסלוסיבי בחנות המשחקים של Blizzard הלא היא- Battle.net. עובדה זאת לא צריכה להפתיע אותנו שכן Blizzard היא בבעלות חלקית Activision- המפיצה של סדרת Call of Duty. מהלך זה נועד ככל הניראה על מנת למקסם את הרווחים של החברה ממכירות המשחק.

עוד מידע שנחשף על ידי כורי מידע הוא שהמזמינים מראש של המשחק החדש יקבלו גישה לבטא סגורה של המשחק, פרטים קוסמטים אקסלוסיביים, את העונה הראשונה של ה-Season Pass ואת חבילת ההרחבה Land, Sea, Air. בנוסף לאלה המזמינים מראש יקבלו גם את הדמות של Frank Woods ל-Warzone ולמצב המולטיפלייר של Modern Warfare. מהלך זה של הענקת דמות כבונוס על הזמנה מוקדמת למשחק הבא בסדרה אינו חדש ו- Activision עשתה את זה גם עם הענקת דמותו של Captain Price ב-BO4 עבור המזמינים מראש של Modern Warfare.

כאמור, החשיפה המלאה של Call of Duty: Black Ops Cold War תגיע ביום רביעי הקרוב.
מה אתם חושבים על הפרטים שסיפרנו לכם? מחכים למשחק החדש? ספרו לנו בתגובות!

רועי באלוה - עורך תוכן

רועי באלוה - עורך תוכן

משחק על: PC, PS5, Xbox Series S

בחיים לא תנצחו אותי במשחקי: FPS ומשחקי Co-Op

המשחק שהגדיר לי את הילדות: Jazz Jackrabbit 2

כשאני לא משחק אני: כנראה שובר או מרכיב משהו

מסר לעולם: כל מה שעשיתי זה ניסיתי לחסוך טיפה לפנסיה

צפיה בכתבות צוות תוכן צור קשר

תגובות

תצוגה מקדימה
הסתר | הצג תצוגה מקדימה
טוען...
  1. 1

       | פורסם ע"י